![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jo läste , har spikat den , men ja spikade ju kern också ;) |
Tack till den skribent som igår skrev att Den Modige SPIKAR UFFE, Jag "gick på" hans inlägg tack och lov.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hade Klaus kunnat dämpa lite så hade den vunnit, så det var rätt att gardera.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Får hoppas den är så grym som de påstår för då vinner den i dödens! |
Citat:
Haha Japp. Jag ville vinna stora pengar idag. Men nu var det turligt nog för ready att banan var lite tung och han lotta in den ;) Nu gymmet och bryta sönder lite järn. Sen 250 g protein och "kosttillskott" Trevlig söndag |
Citat:
---och förresten, heter det inte Solvallalunken? Märks att du inte har minnet kvar att minnas hästar som New Action Meadow Prophet Ideal du Pim Mexi Khan Francheska Star Suitcase Big Spender Handbag etc...alla med "norrländsk lunk" i västen... Maven vinner idag och det ser ut att man får 6ggr på Shadow Woodland. Skål! |
Citat:
Min enkla mening är, att Ready For More hos Reijo kommer att tjäna mycket pengar och hålla längre. |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hästarna med mer än 50 procent däremot är väl i stort sett aldrig spelvärda som spikar. Men om man bara i sina analyser letar efter mest troliga vinnare är det ofta dom som är bästa spikarna. |
Citat:
|
Citat:
Trevlig söndag! |
Citat:
Den ser stadigare ut , lite lite muskler men annars travar bättre. Får väl se, ready lär nog tjäna mer pengar, får hoppas han håller ihop. |
|
Citat:
|
Själv valde jag bort Ready på att den skulle hamna långt bak, så hade den inte med på tre streck så för mig blev det ju extra surt att Lets Dance inte fick vinna
|
Bra att Joel laddade från start som de sa....pajasintervju!
|
God natt!
Hoppas du är nöjd nu Classe, det här vann både du och Jeanette på. |
Konstigt upplopp...
|
V75-2 var lurigt, men var väl inte Funny Tornado som man valt som a häst ändå om man gått in på V75an idag.
|
Funny Tornado - inte so Funny när man satt med Claes som spik :no:
|
Sjunnesson hade allt kvar men hoppande Claes Svensson var i vägen.
|
Suck... Spikade 3an här, men det var ju briljant kuskinsats x2 på ledaren och dödens
|
Kör undan då för fan!!!!! Jävla idiot!
|
Citat:
|
Grattis till Elin, skicka en tårta till Classe i morgon.
|
Elin Gustavsson på V75? A häst olle? Skämtar du med mig... Visst har den bevisad form och allt, men de byngliga läget plus kusk gjorde det befogat på de procenten..
För övrigt, Claes Svensson gå o lägg dig. HAHAHAHA hur fan kör du då?! Cab Hornline var ändå godkänd, inte helt fel att strecka den. Men hur kör du människa?! (Claes S) Fyfan va pinsamt kört ... Hästen helt slut till slut och galopperar uppgivet haha |
Citat:
|
Måste han sitta och hålla sin hoppande kamel istället för att köra undan. Inte kul när man sitter med spiken i rygg. Fan också.
|
Alla gnäller för att favoriterna vinner men när det väl skräller gnäller man istället för att favoriten inte vann.. Komiskt.
|
Man såg hur Sjunne skrek på Claes över upploppet ;) Surt sa räven...
|
Citat:
|
Citat:
|