![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Hahaha brasklapp osv. Njaaa ska inte gå optimalt osvosv. Lopp som hon ska starta i den som är viktigare ;) han körde då inte som om det var nått viktigare lopp framöver haha
|
Citat:
oavsett ekipage. Det skulle stå Uffe och inte Ludde 2 ggr |
Bra av henne att klara den tuffa matchningen och vara så fin.
|
Svårt att gnälla på den prestation, varken av kusk eller häst.
|
Citat:
|
Citat:
Fyndköp för 5.5 mille ;) |
Citat:
1) 9 (världsstjärna) 2) 1,4,6,9,12 (storvavoriten 6 med skor, Untersteiner mycket positiv till 9) 3) 3,6,7,8,12,14,15 (stayer ofta skräll, 14 underskattad av spelarna) 4) 5,6,9,11 (sanslös formförbättring av 5 - som på Åke Svanstedts tid) 5) 1,3,4,6,10 (Erik brukar ofta vinna sista V75 - hoppas dock på Takter) Kostar 700:-. |
Citat:
|
Citat:
Lycka till! :cheers: |
Citat:
betrodda. Både Sweet'n Sour A och Valentino Strix levererade sina brasor. |
Citat:
För mig som av olika anledningar inte hinner se så mycket trav som förr så är detta forum rena guldgruvan Tack alla som bidrar! Denna gången blev det fel att gardera favoriten men andra gånger blir det rätt och till bra procent på den man garderar med. Nu jobbar vi bort Bergh som storfavvis! Hej Jepson! |
Hade också spikat Spirit Real, men man kan inte lasta Claes Svensson för förlusten. Enligt reglementet ska man hålla farten med galopperande häst vilket han gjorde. Hoppar han inte får ju inte Sjunesson fritt iaf. Surt men inte regelvidrigt.
|
Kör som bara den Untersteiner!
|
Dagens Tokdrag=13 Uno De Joflo 0% V75:5 (även 10 Trust L 2%)
Bfro 1st för Uno och hur bra var inte T.Launcher senast.. Lycka Till! L |
Citat:
Tack för lyckönskan. |
Citat:
1) 8,9 2) Spik 6 3) 6,8 4) 5,6,9 5) 1,3,4,6,7,8,9,10,11,12 |
Nu lirar vi Lord Brodde! Kontio mot Lövgren borde betyda minst 100 m bättre.
|
Kuskinsats av Jepson...
|
Såååjaaaa!
|
Visserligen en 12-runda, men det där borde han ha hållit undan för att få godkänt.
|
Bra sovit Bergh...
|
HÄRLIGT JEPPSSON!!!!
|
sover bergh eller
|
phuuuu sover zzzzzzzzzzzzzzz
|
Citat:
|
Citat:
|
Fan va skönt med Jepson! Vinnaren räddade speldagen :) Systemet är ju kört för mig med chans på 3 5or
|
Så jävla härligt att fiffel-Bergh inte fick vinna :clap:
|
Citat:
Fick lucka p.g.a galopp, satt väl fast invändigt? Eller jag kanske såg fel. |
Citat:
|
Ja fyfan så skönt att jag ändrade mig och spikade Bergharn. Nu kan jag kanske släppa Classe.
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Högt platsodds på Bazir Dimanche, intressant om man litar på kusken...
|
Citat:
http://i.gyazo.com/f50ba7d0429cc051c2b492f1a5355d19.png |
Har en rolig tvilling i nästa 4-6, Uhrberg i rygg på Erik. Hoppas han kan få runt den utan galopp från spåret, hästen bör ju klara distansen rätt så hyggligt
|
Nu kan det blir svårt att fälla Sorbet som enligt "Chrille" Eriksson är en favorit i Järvsöfaxklass. Det är ett hyfsat omdöme det ;)
Men vi gör väl ett försök och hoppas det häxar från start för Erik. Tvilling med 8 som utgång och 9, 12, 14 |