![]() |
Får han inte offra för mycket för att komma till spets så blir han svårslagen tror jag också men jag fruktar svar innanför och en våldsam öppning som kommer gynna de som inte kör från början. Ser lite risk för soppatorsk sista 30 men vi får se. Kommer troligen att ta med den till slut.
|
Och jag spikar Takter i första, känns som att kasta pil om man inte spikar eller tar alla. Folli har tre starter på Kalmar och tre vinster, tre starter på distansen har gett lika många vinster. So, why not, helt enkelt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Uuuuh yes. Mycket av det, Farbror Andersson och jag är gamla bästisar
|
En häst som jag tror är stenklar är SWEET'N SOUR AKEMA sist galopp men det är bara att glömma
|
Citat:
|
Citat:
|
Finns ingen häst i Sverige som tar en längd på M.T James, vill Åke köra där så kan dem andra glömma spets.
|
Citat:
Kern verkar vara nöjd med rygg ledarn, men där lär det vara upptaget då alla från framspår kan öppna |
Citat:
Vinner Derbyt. |
Citat:
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=GRcYa_XOMWM |
Citat:
666 number of the beast :) |
Citat:
Shadow Woodland som jag tror vinner men vågar ej spika.. 666 https://www.youtube.com/watch?v=jsmcDLDw9iw |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Let`s Dance och när Kern trycker på, Så släpper Ingves. Inget som Åke Lindblom hade gjort om han suttit i spets. Och så vinner skrällen Let`s Dance ! :evilgrin39: men kommer att strecka många i denna öppna avdelning. |
Citat:
Klart lets dance vinner , har ju sagt det ;) |
Arazi Boko kan bli en chans spik bra procent på den.;)
|
Citat:
Trodde i Måndags när jag såg startlistan på Napoleon C.D men som Snoken sågar och är inne på hans linje att 20% streckad är i överkant men kan så klart vinna. |
Citat:
Så håller fullständigt med dig! :hattenav::KO: Har redan lämnat in en enkelrad (bara) X 10 5,4,9,6,6,6,3 |
............
|
Citat:
|
Maven, Sorbet och Allaballakaitoz får bli spikar i morgon om inget händer.
Var sugen på att dubbla Maven med Eketorpets Tess, men endast bfro vilket det inte verkar bli. |