|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#406 |
|
Klarade allt utom Legend Brodde i fjärde där jag satt med spik på Berghs som jag höll som omgångens klaraste, så inget att gräma sig för iallafall.
|
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Går inte att köpa Berghs skoryck, denna bevisligen miljoner längder bättre ¢¢ än med skor. Men man vet ju inte balansen med det stallet = spela lotto.
|
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Citat:
Hur länge har Allaballa varit med utan att rosa på marknaden - ja förutom förra loppet men att jämföra den med Shadow är bara fel.... |
||
|
|
|
|
|
#409 |
|
Nä, nu går vi vidare. U-21 Sverige - England. Hoppas på ännu en kämparinsats.
|
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Felklicket kostade mig 1.3 miljoner idag. Blir svårt att sova ikväll
|
|
|
|
|
#411 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Citat:
Det var stallkörning och inget annat. Har Jörgen kommit i mål än trots att han släppte till superhästen? |
||
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Citat:
Nu vet jag inte om det hade spelat någon roll. Men mina tankar till spikförslag va robbans båda och Sorbet. Väljer Part Nan för att jag inte vågar chansa med Global Money om Robban ändrar balansen. Sen ändrar han på Part Nan, parodi...... Bara spekulationer, tror inte jag hittar Legend Brodde oavsett. |
||
|
|
|
|
|
#414 |
|
Jag hade ändå inte hittat Funny Tornado hur fan jag än gjort. Tveksamt om Naglo del Nord heller fått plats på kupongen efter 2 månaders uppehåll och bakspår.
|
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10) |
||
|
|
|
|
|
#416 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#418 |
|
Som sagt, halva tjusningen med trav är att efterhandskonstruera
Fem rätt, spikade dagens älsklingskusk i andra och Åkes kanon i sjätte. Ville sig inte för dem idag. Får såleles med alla skrällar men bara en "hämtpizza och en ljummen folkis tillbaka". Skönt dock att det blir rätt fin utdelning och ingen mer jackpot. Hemmabana nästa och lön innan dess. Lär bli annat än ljummen folkis då
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
|