|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 | |
|
Citat:
Men det är verkligen skillnad på Örjan och Claes Svensson hahahaha... Varför kör du så hårt för i onödan? Varför kör du så jävla oproffsigt på upploppet? Typ håller fast Sjunnesson hahaha... Galoppera undan då? |
||
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Citat:
![]() Så länge folk håller god ton, tycker jag att det är ok att folk "gnäller". Tråkigt när ingen skriver i ett forum... |
||
|
|
|
|
|
#273 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Citat:
Lyssna på Åkes intervju, i USA ska man lämna företräde när man har teltt häst eller galopperar så bättre hästar får chansen fixa i Sverige tack. Spär på min idé om eget spår för alla hästar, bara rakt fram, bästa hästen vinner alltid
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Citat:
![]() Saknar Åke!
|
||
|
|
|
|
|
#276 |
|
Spring Over, var det väl lite prepare över, nästa gång (Halmstad?) kan man nog banka in spiken...
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Citat:
![]() Börjar bli riktigt less på detta.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
||
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Citat:
Ja, jag streckade den så jag är väl färgad, men ändå.. |
||
|
|
|
|
|
#280 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Citat:
Håller med dig som allt för ofta Månprinsen ![]() Så jävla störande, BARA för att de sitter en brud i täten. Sjukt idiotiskt kört och jävligt taskigt mot båda hästarna. Tycker Cab Hornline gjorde en godkänd prestation, även kusken... Jävla lallare är Claes Svensson... |
||
|
|
|
|
|
#284 |
|
Slänger in en V5:a och spikar Part Nan Angelen även på den. Robban har gjort precis som han sagt i god tid och kör med aluminumskor runt om. Skulle det fortsätta regna så skulle han köra barfota sa han. Hoppas att han fortsätter att vara tydlig före loppen även i fortsättningen.
|
|
|
|
|
|
|
#285 | |
|
Citat:
|
||