|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#376 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#377 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
Har typ alla i sista för 5 rätt, men det känns meningslöst i det här läget.
|
|
|
|
|
|
|
#379 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#381 |
|
Taskigt!!?? Helrätt och inget annat, stallkörningar ska inte belönas! Taskigt var det att inte Uffes stumnade helt så båda Reijos gick hem lottlösa. Undrar om de någonsin kommer utdela bestraffningar för sånt här. Nu brydde de sig inte ens om att hymla med det hela i tv-sändningen, bara konstaterade att det var en solklar stallkörning som låg till grund för hur loppet blev kört.
|
|
|
|
#382 | |
|
Fan, tar alltid med Naglo när han går barfota och så även idag men så ser jag att jag bara hade med 11an på lilla systemet för jag hade kryssat i 10an av misstag istället på stora systemet. Hade suttit med flera i sista annars för alla rätt.
Fyfan vad trött man blir på sig själv ![]() Jaja, 4, 6, 8, 10 nu för 4 sexor och massa femmor....
|
|
|
|
|
#383 |
|
Naglo satt fint!!
1 och 10 för DD och 1 4 7 10 för V5! Svensson i andra körde bort min chans på sju rätt det aset annars samma som på V5 för sju!! Spik Spirit Real enda missen!
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#385 |
|
Denna den och 7,9,12 för för 6 rätt, vad kan man uppskatta värdet till nu inför sista 400000 ??
Kalmar 343 20150621 DD Insats: 50 Avd-1: 11 Avd-2: 9,12 50,00 * 2 = 100 kr
|
|
|
|
#386 |
|
Synd då ändå att Kashs Cantab vinner nästa. Det är iallafall min tes och min värdering av loppet sticker av rejält mot strecklistan i det här loppet. Kashs klar etta före Arazi. Jämnt där bakom.
|
|
|
|
#387 |
|
Shadow var alltså en av favoriterna, därför fick han ledningen. Vad var Allaballakaitoz för något?
|
|
|
|
|
|
|
#388 | |
|
Citat:
#7 6703 kr #9 4747 kr #12 5774 kr "Värdet" är totalt ointressant som vanligt. Däremot är den förväntade utdelningen på favven ca 700000 kr.
|
|
|
|
|
#389 |
|
Han hade aldrig kört i ledning från första början om det inte var för att han skulle vara hjälpryttare åt stallkamraten. Då hade han släppt utan strid. Sjunnesson kör aldrig på det där viset på egen hand, han smyger. Solklar stallorder att han skulle ta emot de andra för att Ulf sedan skulle köra till och släppas till ledning. Finns inget utrymme för andra tolkningar så det är bara att lägga ner.
|
|
|
|
|
#390 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Dåligt resonemang angående varför Sjunneson släppte ett vara före mål.
Håller väl inte riktigt tycker ja. Nu håller ja tummarna för 4an så DD spelet sitter!! =) |
|
|
|
|
|
|