|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#421 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
Jätte bra hästar allihopa. Men Windy Ways spurtar ju ner det där gänget utan större bekymmer.
|
|
|
|
#423 | |
|
Citat:
Nej, usch! Det är tur att man snart ska ut och jobba ett nattpass så att man kan jobba tillbaka dagens misslyckande!
|
|
|
|
#424 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Dom var typ lika sist i Elitloppsfinalen, Maven och Timoko :P
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
|
#426 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Spår 1 måste ju vara det absolut sämsta utgångsläget för Maven. Kommer hon ut överhuvudtaget? Att hästen har kapacitet utöver det vanliga är uppenbart, men den kan tyvärr inte flyga.
|
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Man har ju märkt dem senaste storloppen, hur enormt viktigt det är med spår m.m.
Exempel anser jag inte att bästa hästen vann elitloppet, utan det gjorde bästa spåret. Timoko hade väl spår 7x2 i Elitloppet? Kanske fältets bästa häst, men spåret var fällan. Vann ju ändå Elitloppet relativt enkelt 2014. Trea i PdA 2015.
|
|
|
|
|
#430 |
|
Anmälningslistorna finns klara till kommande V75.
Själv ska jag ta ett bad och en kall nu. Höres! |
|
|
|
|
|
|
#431 |
|
Du, Ulf-Eddie & Ullabella eller?
|
|
|
|
#432 | |
|
Citat:
Så en sån "himla tur" hade inte Magic Tonight enligt mig. Jag tycker att ekipaget skapade sin egen tur till stor del. Genom åren finns ett flertal exempel på topphästar som lottats till 7 eller 8 i försöket men ändå stod där som slutsegrare. När det gäller Timoko så har väl han helt enkelt inte haft rätta formen de senaste månaderna.
|
|
|
|
#433 | |
BetygCitat:
slinker ner ibland. Däremot whisky dricker jag oftare. Både blended och singlemalt. Majoriteten av de som uttalar sig om whisky har inte en aning, det är lite som med travspelarna. Mvh Ulf-Eddie Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+10) |
||
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Citat:
BEN BRACKEN finns bara på Lidhl i Burg Ben Bracken är annat singel märke Googla 160kr 800 på systemet
|
|
|
|
#435 |
|
Beträffande Västerbo Paymday så svarade han ut en 42-oddsare i starten. Allaballakaitoz följde då med på köpet kan man säga. Släpper VP till 3:an så får han tredje invändigt efter en stund.
Sen brisade Västerbo Paymday bara undan och det blir svårt för Peter Untersteiner att få överta då han springer i dödens 15 meter bakom ledaren. Den första som ställde frågan (förutom 42-oddsaren) var Ulf Ohlsson och han fick överta. Case Closed.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
satori (+10) |
|
|
|
|
|
|
|