|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Lindesberg
Spikar Golden Sid och Quarter Of An Hour och kör en flerbong. I första loppet tar jag med 1,3,4 och 8. Nu kör vi!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rejäl körning och Djuse profiterade på det med sin 40-oddsare.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bra avslutning av Snowman. Men vinnaren var bara bäst idag.
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lite roligt hur usel tippare Malla är..
Spikar en häst som aldrig vunnit ,var usel från ledningen senast och med en kusk som startat 1(!) gång i år.. främsta motiveringen var att många trodde på hästen i förra starten...... Att Stronghold ändå blev favorit visar hur få som kan läsa travprogram och ha egna ideer.. Cheers! , L |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Diego M Boko är mycket bättre än dessa motståndare. Baissning från kusken med tanke på läget. Nu ändrar sig malla och går på favoriten istället. Jag fortsätter tro på Diego.
Ld 9-1,8,11,12 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Allt talade för ledning. Har mött 30 ggr bättre hästar än idag. Blev alldeles för het senast, mycket bättre prestationer tidigare. Ingen annan i loppet som liknade en häst. 25 %. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Full av beundran att ni hör vad de pratar om överhuvudtaget!
Jag har ljudet på men ytterst sällan jag noterar vad som sägs, behövs att Daniel dyker upp i liven typ, då åker öronpropparna ur. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja det visade sig vara rätt. Nu gick det inte ändå. Men vad tråkigt det är med dessa defensiva styrningar. Diego kördes verkligen passivt och gick väl inte till final? Är mycket bättre med full fart hela vägen...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Det är ena jäkla knallar idag. Svårt att hitta vinnarna i de två första loppen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Golden Sid rundar på 14 men håller inte undan. Malla tycker han gör det bra.
Finns det inga krav alls på experter? Golden Sid är iofs en mycket bättre häst utan skor, men det har det inte sagts ett ord om.
|
|
|
|
|