|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Travtjänstens vinster!
Hej alla travtippare mm.
Jag tycker att TT borde skärpa sig innan det blir värre,.! Enligt själva tjänsten, system som erbjudas till kunder är inte alla gånger inlämnad av TT. OCH detta har kommit till min kännedom efter många mejl och dylikt ,. Fel marknadsföring är det kanske ordet!!!! Inte vet jag, jag tar rygg på de ibland och tycker att det ger mig en bra vinkel inför olika omgångar!!!!!!Ibland till något bra och ibland till katastrofer :-) men men valet är mitt,men det som stör mig är till ex. deras vinst i lördags,.för ni som har koll på, så fick slutspelet många sexor på V75 på text tv och hemsidan grattar man folk som tog rygg på detta system och samtidigt menar man att systemet är inlämnad som jag tror i alla fall,så ÄR DET RÄTT eller FEL tycker ni,. Tyck till ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Ingen speltjänst lämnar in sina system, det är allmänt kännt sedan länge. Trodde jag alla visste.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Detta ämne har väl diskuterats minst ett tiotal gånger här på sharps. Nej, tipssidorna lämnar inte in sina spelförslag. Deras tips är ett försök att nyttja sina kunskaper/kontakter att sälja information i syfte stt tjäna pengar.
ExtremtRik (+5) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Det som jag kan tycka är synd är att inte systemen är mindre. Skulle gärna sett system (v75) i storlek 800-1500 kr.
Att första tippa ett system för 5000 kr och sedan ett slutspel på samma storlek, och även göra v4 för 1500 kr och DD för 1000-2500 kr varje vecka/dag och sedan raljera över sin förträfflighet kan bli löjligt. Har alltid gillat att se deras ranking, tycker dom varit bäst i många år, men för att attrahera fler spelare så borde man kanske tänka om lite. TT omsätter dagligen ca 7000-15000 kr (inkl. lunchen) och det är ju helt omöjligt för vilken spelare som helst att inte råka vinna här och där då. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Håller med om det. För mig skulle det räcka med en rank, deras spel är ju helt omöjliga att rygga för en vanlig spelare. Sen så tror jag kanske att deras rank skulle se lite annorlunda ut i vissa fall om de var tvungna att göra billigare system. Enkelt att ranka upp en skräll som 1:a eller 2:a om man åndå har 7-8 hästar då ingen egentligen bryr sig om favoriten vinner och den är rankad 3-4. Men får dom in skrällen högt rankad är det ett sätt att "skryta"(marknadsföra) sig själva.
mijo14 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Deras podcast på måndagar är helt gratis. Missa inte att lyssna på den för där levereras en hel del nästagångare som sen också vunnit.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Som sagt att det inte lämnas in har man förstått sen länge. Ser ingenstans att dom går ut med att dom skulle göra det heller, även om man kanske tror det när dom skriver att dom "vinner" eller "gått plus" etc. Som sagt ingen annan tipstjänst gör det heller vad jag vet, så där finns ingen skillnad.
Blev däremot sjukt besviken på deras slutspel till Mantorp igår, då jag var på banan men upptagen med annat (tivoli och grejs med sonen) och ville ha info om värmningarna. Hade jag inte köpt tjänsten hade jag iallafall haft 5 rätt. Dom spikade Love Palema och T.Rex D.K. och t.ex. rankade Dream Out Loud och Hollywood Maker långt ner. Nu vart det en skitomgång oavsett, så det gjorde inte så mycket, men ändå. |
|
|
|
|
|
|
|