|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
||
|
|
|
|
|
#182 |
|
Nä det är trist, när dom bara vill vinna VISSA lopp, men nu kan man vänta med att spela NIMBUS C.D ett tag.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
En ruggig efterhandskonstruktion av mig angående Oliver Kronos. Men han har fått gå i "dödens" ett flertal gånger. Och krossat dem. Men någon gång måste det ta slut. Nu blev det så mot en bra häst, NCD, som tog ledningen och som tidigare hade startat från baksspår.
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Hur i helvete kan Emmett torska där?!!?
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Snyggt! Heavy Sound i nästa om det ska bli fem rätt idag.
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Jag ger upp den här jävla skiten. Är ju fullkomligt omöjligt att få 7 rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Man fick ju lite hopp om Valetta Strix men den räckte inte. Däremot blir man återigen otroligt imponerad av Christoffer Eriksson som kusk. Han gör i stort sett allt rätt och har utvecklats något enormt. Han är nog ett ev de största framtidslöftena av alla dom yngre kuskarna.
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Citat:
hugotheboss (+2) |
||
|
|
|
|
|
#193 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Inte helt lätt heller. Du själv jagar en 4e-handare i nästa för chans på FEM rätt ex.
SO (+3) |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Sällan alla favoriter bränner från dessa utgångslägen under dessa perfekta förhållanden. Jag skulle säga att vi bevittnar en väldigt osannolik omgång just nu.
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Tyvärr får man instämma i den tanken, undrar om det blir samma på Halmstad som, om möjligt, ser ännu enklare ut!
|
|
|
|
|