|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Är det bara jag som inte lyckas sätta in pengar på ATG's hemsida just nu?
Täckning finns på bankkontot men får detta felmeddelande: "På grund av tekniska problem, kan vi inte komma i kontakt med din kortutgivare. Var god försök igen vid ett senare tillfälle. Kotakta ATG-Support om problemet kvarstår." Har Nordea..
|
|
|
|
#17 |
|
För mig funkar det inte heller att sätta in från handelsbanken!!!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Handelsbanken MasterCard strejkar.
Däremot fungerar Handelsbanken Interbank-insättning.
|
|
|
|
#19 |
J*vla hattande |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Tänk om du kör ett par dubblar å en v7 så äre ju slut, om som inte sitter dvs. Har ett gäng polare som kör mellan 5-10 tusen var per sjua, å har dom spruckit så kor dom en dubbel för ca 1000 var räntar på snabbt. Nu sätter dom ju ett par per år men ändå, hiiiighroollers kan det gp fort för
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Blev konstigt mycket spel på Unity Knick från spår 11 på speedwaybanan Jägersro. Inte helt oväntat räckte det inte hela vägen från spår 11...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Kollar ni resultaten på text tv, eller kollar ni faktiskt VAD som händer i loppen? Med tanke på hur ni uttrycker ers skulle jag tippa på text tv.
|
|
|
|
#24 |
|
Kom precis hem. Vad har Lövgren sagt om US Dollars i dd-2 ? Hittar ingen intervju varken i ronden, kvällsposten eller på atg.se. Intressant med första barfota för det kanske kan göra den en knapp hästlängd bättre som den torskade mot favoriten senast från dödens.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lägg ner alla tävlingar på Jägersro. Riktigt skitbana där ingen försöker något! Hatar skåne! Norrland är så mycket bättre.
Snacka om "lunk". Och du gnäller på Norrland där det händer grejer? Allt på Jägersro är årets tråkigaste tävlingar. Eller hur Olle?
dado (+5) Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-23 klockan 20:34. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kan bara instämma! Fruktansvärt tråkiga lopp där ingen vill köra annat än sista 200.. Sjukt tråkig Jägersro lunk!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
säkert jackpot till åby torsdag
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det var andra och sista gången jag någonsin spenderar pengar på att åka till Jägerso. Finns inte sämre sport här än i Sverige. Jesus vilket skit...
|
|
|
|
|