|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Solvalla
Emily Moon blir väldigt svårslagen idag. Finns det något motbud?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
6 Io Eld (V4-3/LD-2) trodde jag massor på senast!! men halvdemente pajasen HOS lyckades köra bort henne enligt konstens alla regler!! Kunde övertagit spets från en chanslös häst per omgående men tröttmössan HOS fattade inte denna enkla ekvation utan valde rygg på denne istället, som sedan förstås släppte till fine Magic Number istället... Varpå HOS gjorde nästa genidrag i att gå ut i dödens på denne istället... Hon höll storstilat som tvåa och gången innan höll hon på att klättra över sina motståndare som fast med rubbet sparat... ERIK ADIELSSON upp nu, varpå vi torde slippa pajaskonster och bara hoppas att Mohammed eller nån annan pajas i ATG LIVE-Studion "hetsar" om Ski To The Max och hur vasst denne avslutade senast... För denne gott folk, får likt senast jaga förgäves!! TOPPCHANS är bara förnamnet för detta blir ett skolexempel på en spets o schlutt-viktoria!! Hela vägen Erik!!
|
|
|
|
#3 |
|
Luktar det inte favoritparad idag också. Första kan kräva lite gardering.
Låset på två hästar i andra. Sen finns det 2 potentiella spikar på slutet. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Hästen är valpig och kanske kan ställa till det för sig men Daniel trodde efter vinsten senast att polletten trillat ned och att denna kommer gå långt. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jag tror att det börjar med två favoriter och med lite tur så kommer skrällarna på slutet.
Senast redigerad av Shooter den 2015-06-23 klockan 12:13. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Tycker också det är förstastrecket, men det "valpiga" du pratar om gör mig orolig. Såg loppet Som tyvärr Widman hänvisar gällande Pastell Tilly och är helt bortglömd
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Trot Kronos känns rolig i första, inte sämre än någon annan, och jätteskrällen Angle Of Attack är ju alldeles för bortglömd. Spelar inte då jag inte alls är påläst men tyckte ändå dessa två var värda att lyfta fram.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
I'd rather love then hate.
|
|
|
|
#11 |
|
Verkar bli test med jänkarvagn för Pastellen idag.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-06-23 Bana: Solvalla, omg. 50 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3, 4, 6, 10 2 3 Emily Moon 3 1, 2, 6, 12, 14 4 3 Confectionier Vadet gäller startnummer 25 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: 478A 4181 8D48 8058 |
|
|
|
|
|
|
|