Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-29, 14:11   #16

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greyhound Visa inlägg
Kollade alla hans insatser senast återigen igår... Intrycket består, vunnit billiga lopp mot billigt motstånd, sett mest ovillig ut. Likadant i elitloppsförsöket där han borde gått förbi Royal Fighter när Melander ger order , men händer nada. Samma i finalen, såklart ett strongt lopp att gå i tredjespår hela loppet - ingen tvekan om det, men jag tror han hade vunnit med skygglappar trots resan. FInalen gick i klassen i närmast lustempo och spets och dödens var knappast de bästa hästarna för dagen. Faktum är att jag tror att en sådan som BBS Sugarlight hade vunnit med Nuncios resa i lustempot!

Därför går jag emot Nuncio så länge som han går med öppet huvudlag!

Herregud.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 14:13   #17

AndyMarts avatar

Standard

Till exempel hade säkert Sylvester America vunnit via tredje i Elitloppsfinalen. Nuncio är kass.
Gammal 2015-06-29, 14:24   #18

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
hahahahaha - lycka till med spelet, kul att du har hittat bättre hästar än den då
10,2 i tredjespår hela vägen i lopp nummer 2 för dagen mot världseliten är skitdåligt. Och det av en 4-åring
Behövs inte nödvändigtvis en bättre häst. Jag tror inte Royal Fighter är en bättre häst än Nuncio, likväl kunde inte Nuncio gå förbi trots fin resa. Som jag skrev, när han går med öppet huvudlag är han loj, nästan ovillig och det har man kunnat se i alla loppen i Sverige! Kolla på hästens uppsyn på upploppet.

Nu är ju det helt annat motstånd så det kanske blir vinst även med öppet huvudlag men jag testar gå emot. Jag hoppas Sylvester går bf redan i försöket.
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 14:28   #19

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Kollade alla hans insatser senast återigen igår... Intrycket består, vunnit billiga lopp mot billigt motstånd, sett mest ovillig ut. Likadant i elitloppsförsöket där han borde gått förbi Royal Fighter när Melander ger order , men händer nada. Samma i finalen, såklart ett strongt lopp att gå i tredjespår hela loppet - ingen tvekan om det, men jag tror han hade vunnit med skygglappar trots resan. FInalen gick i klassen i närmast lustempo och spets och dödens var knappast de bästa hästarna för dagen. Faktum är att jag tror att en sådan som BBS Sugarlight hade vunnit med Nuncios resa i lustempot!

Därför går jag emot Nuncio så länge som han går med öppet huvudlag!
Med öppet huvudlag kanske Nuncio "ramlar undan" i ett Sprintermästarförsök och med stängt är han en elitloppsvinnare? Du måste lägga ENORM vikt vid balans och huvudlag i dina analyser.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 14:39   #20
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1838
Standard

Citat:
Behövs inte nödvändigtvis en bättre häst. Jag tror inte Royal Fighter är en bättre häst än Nuncio, likväl kunde inte Nuncio gå förbi trots fin resa. Som jag skrev, när han går med öppet huvudlag är han loj, nästan ovillig och det har man kunnat se i alla loppen i Sverige! Kolla på hästens uppsyn på upploppet.

Nu är ju det helt annat motstånd så det kanske blir vinst även med öppet huvudlag men jag testar gå emot. Jag hoppas Sylvester går bf redan i försöket.
Ta 2 hyfsat likvärdiga 800 meterslöpare och placera den något bättre av dessa på bana 4 och den lite svagare på bana 1 och sedan ska dom kuta 2 varv på sin bana. Då får du se hur mycket svårare det blir på den yttre banan.
Galet bra av Nuncio att komma i mål som 3:a i finalen.
Gick f.ö. med skor i försöket.
Kul att du tycker 3:e spår hela vägen är en fin resa.
SO (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 14:44   #21

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Stor humor här från greyhound "3:e spår fin resa".

Hästen hade vunnit Elitloppet med ett par längder om den fått en fin resa.
AMHC (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 14:56   #22

Standard

Citat:

Citat:
Ta 2 hyfsat likvärdiga 800 meterslöpare och placera den något bättre av dessa på bana 4 och den lite svagare på bana 1 och sedan ska dom kuta 2 varv på sin bana. Då får du se hur mycket svårare det blir på den yttre banan.
Galet bra av Nuncio att komma i mål som 3:a i finalen.
Gick f.ö. med skor i försöket.
Kul att du tycker 3:e spår hela vägen är en fin resa.
Har jag skrivit att det är en fin resa att gå 3-spår hela vägen? Fick en fin resa i försöket.
Gammal 2015-06-29, 14:58   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Stor humor här från greyhound "3:e spår fin resa".

Hästen hade vunnit Elitloppet med ett par längder om den fått en fin resa.
Det tror jag inte. Gick nämligen med öppet huvudlag i finalen.
Gammal 2015-06-29, 14:59   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Med öppet huvudlag kanske Nuncio "ramlar undan" i ett Sprintermästarförsök och med stängt är han en elitloppsvinnare? Du måste lägga ENORM vikt vid balans och huvudlag i dina analyser.
Inte mer än andra vad jag tror. Däremot gör ett stängt kontra öppet huvudlag enorm skillnad på vissa hästar - tex Nuncio!
Gammal 2015-06-29, 15:03   #25

AndyMarts avatar

Standard

Pallar inte dessa troll..
Gammal 2015-06-29, 15:09   #26

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Vill Melander vinna både försök och final så gör han det, men tror att Nuncios vinstchans är störst i finalen baserat på hur Melander kan lägga upp det hela (bara säkra en finalplats i försöket och köra relativt snällt där). Det svåra är just att det är Melander vilket väl gör att bara han själv vet hur han tänkt lägga upp det hela även på torsdag. Man ska nog inte räkna med att infon till spelarna blir särskilt tydlig.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 15:11   #27
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1838
Standard

Citat:
Det tror jag inte. Gick nämligen med öppet huvudlag i finalen.
En sak är jag säker på, DU kör med 100% helstängt utan att möjlighet att se.
MatsE (+2), Emeffeff (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-29, 16:11   #28

Standard

Citat:
En sak är jag säker på, DU kör med 100% helstängt utan att möjlighet att se.
Hehe... Du tycker alltså att segrarna har varit imponerande? Hästen såg inte alls typ ovillig och loj ut i någon av dem? Hur tycker du hästen svarar i försöket när Tarzan ger kommandon och lyfter ut i tredjespår i rygg på Royal Fighter? Händer typ inget va? Till Nuncios försvar får jag ge att han går typ 06,5 sista 500 i försöket och kanske inte klarar av att gå så mycket fortare helt enkelt... Men ändå, helheten bidrar till intrycket att han ej kämpar lika bra med öppet som med stängt.

Annars gillade jag intrycket på Sylvester America avsevärt mer samma dag. Startgunga, strålande spurt till andraplats med avslutning på 06/500 med 09,7/1500m.

Hoppas som sagt att Sylvester är i lika bra ordning på torsdag och att det blir barfota redan i försöket!
satori (+10)

Senast redigerad av greyhound den 2015-06-29 klockan 16:13.
Gammal 2015-06-29, 16:15   #29

Standard

Äh, snart får det vara slutbabblat i Nunciofrågan.... Jag står ensam i min åsikt och alla tycker jag är en idiot. Bra så!

Finns andra lopp att diskutera också! Dags för Alfas nu va?
hugotheboss (+2), alle (+5)
Gammal 2015-06-29, 19:26   #30

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Unibet har släppt oddsen ser jag. 1,35 på att Nuncio vinner sprintermästaren. Tror aldrig det varit i närheten så lågt v odds på en enskild häst vid den här typen av förtidsspel.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td