|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Herregud. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Till exempel hade säkert Sylvester America vunnit via tredje i Elitloppsfinalen. Nuncio är kass.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Nu är ju det helt annat motstånd så det kanske blir vinst även med öppet huvudlag men jag testar gå emot. Jag hoppas Sylvester går bf redan i försöket. |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Galet bra av Nuncio att komma i mål som 3:a i finalen. Gick f.ö. med skor i försöket. Kul att du tycker 3:e spår hela vägen är en fin resa. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Stor humor här från greyhound "3:e spår fin resa".
Hästen hade vunnit Elitloppet med ett par längder om den fått en fin resa. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Citat:
Citat:
|
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Inte mer än andra vad jag tror. Däremot gör ett stängt kontra öppet huvudlag enorm skillnad på vissa hästar - tex Nuncio!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pallar inte dessa troll..
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vill Melander vinna både försök och final så gör han det, men tror att Nuncios vinstchans är störst i finalen baserat på hur Melander kan lägga upp det hela (bara säkra en finalplats i försöket och köra relativt snällt där). Det svåra är just att det är Melander vilket väl gör att bara han själv vet hur han tänkt lägga upp det hela även på torsdag. Man ska nog inte räkna med att infon till spelarna blir särskilt tydlig.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
En sak är jag säker på, DU kör med 100% helstängt utan att möjlighet att se.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Annars gillade jag intrycket på Sylvester America avsevärt mer samma dag. Startgunga, strålande spurt till andraplats med avslutning på 06/500 med 09,7/1500m. Hoppas som sagt att Sylvester är i lika bra ordning på torsdag och att det blir barfota redan i försöket! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
satori (+10) Senast redigerad av greyhound den 2015-06-29 klockan 16:13. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Äh, snart får det vara slutbabblat i Nunciofrågan.... Jag står ensam i min åsikt och alla tycker jag är en idiot. Bra så!
Finns andra lopp att diskutera också! Dags för Alfas nu va? |
|
|
|
|
|
|
|