|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
ja tror med Nuncio kan förlora försöket för ja tror melander skiter i vilket spår han får i finalen bara han kommer ditt så förlorar han inte. nuncio är sveriges bästa häst just nu över kort så detta blir a walk in the park. kan dra en liknande historia när jimmy takter hade en häst som var jätte favorit 95 körde inget i försöket bara precis så den kom till final väl i final stod den i 5 gånger pengarna och vann hur lätt som helst..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Japp, helt rätt, han fick polis beskydd ifrån banan om jag minns rätt, hästen heter MR LAVEC
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Senast redigerad av whaton den 2015-06-29 klockan 20:24. |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Japp, 5 ggr på Nuncio i finalen skulle vara mumma. Då med norsk huvudlag naturligtvis! ☺
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
På streckspelet, se upp Greyhound har rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Absolut... Han var ju het som fan som 2-åring så jag förstår att man vill spara på skygglappar men personligen tycker jag det borde satts på ngn form av lappar till elitloppsfinalen. Mycket hinner hända på ett år i en travhästs liv och inte alls säkert chansen till en elitloppsvinst kommer igen för N.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Det finns väl två minus på Nuncio:
- Stefan Melander är ingen toppkusk - Loppet är försök till final Jag tror ändå att det är en av de klaraste vinstchanserna på V75 på mycket länge. Den enda rimliga konkurrenten är Sylvester America, men med tanke på det skrala försöksfältet är väl chansen mycket stor att optimal balans sparas till finalen och att Goop släpper till Melander i tidigt skede? Hästen känns dessutom som en som går allra bäst i ryggar. Melander är inte världens skickligaste kusk, men i det här loppet kommer det inte behövas (särskilt inte då det bara är sju hästar i fältet). Till runt 70 % är Nuncio en spelvärd spik alla dagar i veckan. Det är det inte många hästar som är. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nuncio kanske blir streckad mycket mer än så i och för sig, men det kan vi inte veta i nuläget.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Spikar man Nuncio bör man lämna bort Mellby Viking och/eller Volstead helt och hållet om man inte siktar på mångbong. Mellby Viking är lätt att gå emot denna gång. Volstead? Svårt se den torska men finns ett mycket intressant motbud dock - Hillustrious som spetsar i alla fall i första skedet. Den såg fin ut i Sverigedebuten på Rättvik under midsommarhelgen i ett lopp som vanns av On Track Piraten. Takter upp är ju enormt plus och jag kan inte tänka mig annat än att SVanstedt vill vinna försöket så att de kan välja bra spår till finalen - och då är det väl ledningen som gäller... Dock är väl risken stor att Kihlström kommer upp utvändigt ganska omgående och får överta... Skoryck på Hillsutrious vore spännande! British Steel är också snabb ut men svårt se den ta en längd på Hillustrious. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3) |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Dock har jag alltid varit emot nuncio, har alltid tyckt han varit en bluff! Men efter att han gick i tredjespår hela loppet i elitloppsfinalen kan jag inte förneka hans storhet längre! |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||
|