|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
Öppet huvudlag = skithäst Helstängt = vinner allt |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ja, jag antar att det är hans motivering till att försöka fälla. På torsdag så vet vi om han har rätt eller inte. Utan att veta om det tagits upp tidigare eller inte, men hur många lopp har Nuncio vunnit med öppet huvudlag?
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Nej, vi vet ingenting mer på Torsdag än idag. NU vet vi att han har fel. Nuncio är inte kass med öppet huvudlag och ingen medhängare för den delen heller. Ser man inte att det är en kanon bör man besöka närmsta optiker. Sen hur Tarzan kör är en annan femma, men om han inte sitter fast slår Nuncio sina motståndare i heatet 11 gånger av 10, oavsett huvudlag, baland och utrustning. |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nuncio och Volstead vinner inte...Raffe har spikat båda, djup analys. Om man nu inte vill spika i de tre första loppen ngt roligt förslag då? Lite trött på Nuncio/Melander nu!
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Spika Jontte Boy och Elma Lane och kanske också Alfas. Tre roliga. Jontte spets och slut, Spartan hinner inte riktigt med från dödens. Elma Land rundar rubb och stubb in på upploppet. Dags för Alfas, även om Vikingen kan bli tuff.. |
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=iDBJltXVeoQ (För den intresserade är Hillustrious med i loppet också - blir femma. Även Lightning Force som startar i Hd lopp 10 är med - kan vara ett intressant lir på torsdag). För mig är det uppenbart - han blir en helt annan häst med skygglappar. Sen om det räcker till att fälla honom på torsdag återstår att se. Hur som helst, jag tror jag har fått fram min åsikt - känns att jag bara upprepar mig! Finns väl annat att diskutera denna omgång? Som tex, kommer Tuomas till spets med Graffitti Artist? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2) |
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
ELmas chanser stiger betydligt nu när Countrygirl Ås är struken - Svenssons häst var helt klart förstarankad för mig innan strykningen. |
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Tappar han spets kör han sig dit. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Dock inte fokuserat särskilt mycket på V75 Torsdag så vill inte säga för mycket, lita inte fullt ut på det jag säger.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
I Kungapokalskvalet var Jontte chanslös hålla ut Party Boat, men Jontte kanske inte laddades för fullt då? Jontte är ingen startraket precis, dock snabb ut... Lite tveksam till formen är jag faktiskt. Rankar Lugauers före den.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Pluggar det loppet i arkivet just nu. Borde vara närmast garantispets på Devs Dragon. Har spetsat 4/4 i voltstart. Men Graffiti Artist känns mycket intressant i loppet, fint lopp senast bakom Tobin Kronos och Heavy Sound.
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
Stångats mot omöjlige Begemot Frido i Finland och gjort det bra. Tycker han möter lite lättare motstånd här - dock är det ju än så länge svårt sia om dessa orutinerade. Visst, håller med dig, Devs får kanske anses som spetsfavorit om nu inte Unter lyckas hålla upp innern. Dolan Spring öppnar ju hyggligt den också... |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Hahaha jag tänker som dig, spikar Raffe så vinner dem inte. Dock hade jag Volstead som spik redan :(
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#75 |
|
Taffy har jag med än så länge. Som typ åttonde häst. Gick i mål senast med gott om krafter kvar. Kan få fin resa här. Draget i loppet är Tobacco, 7% just nu. Gick ett mäktigt slutvarv senast i ett överpacat lopp, gången innan fast i mål mot kulltoppar.
|
|
|
|
|
|
|
|