Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-30, 21:01   #61

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Är man ett troll för att man försöker hitta anledningar att fälla, i nuläget, en 76% i ett försökslopp? Alla som varit ensamma på streckspelen är isåfall troll - för du kan ge dig fan på att du inte blir ensam på V7 om omgångens största favorit vinner.
Vem har sagt något om man ska fälla eller inte? Kolla på hans motiveringar så ser man att det är ett troll...

Öppet huvudlag = skithäst
Helstängt = vinner allt
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 22:39   #62

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Vem har sagt något om man ska fälla eller inte? Kolla på hans motiveringar så ser man att det är ett troll...

Öppet huvudlag = skithäst
Helstängt = vinner allt
Ja, jag antar att det är hans motivering till att försöka fälla. På torsdag så vet vi om han har rätt eller inte. Utan att veta om det tagits upp tidigare eller inte, men hur många lopp har Nuncio vunnit med öppet huvudlag?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 22:48   #63

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ja, jag antar att det är hans motivering till att försöka fälla. På torsdag så vet vi om han har rätt eller inte. Utan att veta om det tagits upp tidigare eller inte, men hur många lopp har Nuncio vunnit med öppet huvudlag?

Nej, vi vet ingenting mer på Torsdag än idag. NU vet vi att han har fel. Nuncio är inte kass med öppet huvudlag och ingen medhängare för den delen heller. Ser man inte att det är en kanon bör man besöka närmsta optiker.

Sen hur Tarzan kör är en annan femma, men om han inte sitter fast slår Nuncio sina motståndare i heatet 11 gånger av 10, oavsett huvudlag, baland och utrustning.
Gammal 2015-06-30, 22:55   #64

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Nuncio och Volstead vinner inte...Raffe har spikat båda, djup analys. Om man nu inte vill spika i de tre första loppen ngt roligt förslag då? Lite trött på Nuncio/Melander nu!
Gammal 2015-06-30, 23:00   #65

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Nuncio och Volstead vinner inte...Raffe har spikat båda, djup analys. Om man nu inte vill spika i de tre första loppen ngt roligt förslag då? Lite trött på Nuncio/Melander nu!

Spika Jontte Boy och Elma Lane och kanske också Alfas. Tre roliga.

Jontte spets och slut, Spartan hinner inte riktigt med från dödens.
Elma Land rundar rubb och stubb in på upploppet.
Dags för Alfas, även om Vikingen kan bli tuff..
Gammal 2015-06-30, 23:25   #66

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 887
Standard

Citat:
Vann alla sina stora lopp i USA som 3-åring med lappar. Tex här med helstängt när han på upploppet kontrar Father Patrik på ett urtappert sätt i Kentucky Futirity

https://www.youtube.com/watch?v=iDBJltXVeoQ

(För den intresserade är Hillustrious med i loppet också - blir femma. Även Lightning Force som startar i Hd lopp 10 är med - kan vara ett intressant lir på torsdag).

För mig är det uppenbart - han blir en helt annan häst med skygglappar. Sen om det räcker till att fälla honom på torsdag återstår att se.

Hur som helst, jag tror jag har fått fram min åsikt - känns att jag bara upprepar mig! Finns väl annat att diskutera denna omgång? Som tex, kommer Tuomas till spets med Graffitti Artist?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
greyhound är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-30, 23:28   #67

Standard

Citat:
Spika Jontte Boy och Elma Lane och kanske också Alfas. Tre roliga.

Jontte spets och slut, Spartan hinner inte riktigt med från dödens.
Elma Land rundar rubb och stubb in på upploppet.
Dags för Alfas, även om Vikingen kan bli tuff..
Kommer Jontte ens till ledningen? Jag tror Secret Mission spetsar initialt för att släppa till Party Boat Hanover - sen är jag mycket tveksam till att Takter släpper till Jontte. Varför skulle han det?

ELmas chanser stiger betydligt nu när Countrygirl Ås är struken - Svenssons häst var helt klart förstarankad för mig innan strykningen.
Gammal 2015-06-30, 23:42   #68

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greyhound Visa inlägg
Kommer Jontte ens till ledningen? Jag tror Secret Mission spetsar initialt för att släppa till Party Boat Hanover - sen är jag mycket tveksam till att Takter släpper till Jontte. Varför skulle han det?

ELmas chanser stiger betydligt nu när Countrygirl Ås är struken - Svenssons häst var helt klart förstarankad för mig innan strykningen.
Initialt är det ganska ovisst, men jag tror nog sannolikheten är större att Jontte håller ut PBH är större än att han inte gör det.

Tappar han spets kör han sig dit.
Gammal 2015-06-30, 23:43   #69

AndyMarts avatar

Standard

Dock inte fokuserat särskilt mycket på V75 Torsdag så vill inte säga för mycket, lita inte fullt ut på det jag säger.
Gammal 2015-06-30, 23:49   #70

Standard

Citat:
Initialt är det ganska ovisst, men jag tror nog sannolikheten är större att Jontte håller ut PBH är större än att han inte gör det.

Tappar han spets kör han sig dit.
I Kungapokalskvalet var Jontte chanslös hålla ut Party Boat, men Jontte kanske inte laddades för fullt då? Jontte är ingen startraket precis, dock snabb ut... Lite tveksam till formen är jag faktiskt. Rankar Lugauers före den.
Gammal 2015-07-01, 00:03   #71

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Hur som helst, jag tror jag har fått fram min åsikt - känns att jag bara upprepar mig! Finns väl annat att diskutera denna omgång? Som tex, kommer Tuomas till spets med Graffitti Artist?
Pluggar det loppet i arkivet just nu. Borde vara närmast garantispets på Devs Dragon. Har spetsat 4/4 i voltstart. Men Graffiti Artist känns mycket intressant i loppet, fint lopp senast bakom Tobin Kronos och Heavy Sound.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-01, 00:09   #72

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Pluggar det loppet i arkivet just nu. Borde vara närmast garantispets på Devs Dragon. Har spetsat 4/4 i voltstart. Men Graffiti Artist känns mycket intressant i loppet, fint lopp senast bakom Tobin Kronos och Heavy Sound.
Tycker Graffitti ser ut som rätt sorts häst - ger ett fint intryck. Svårbedömd hur den klarar av springspåret dock.
Stångats mot omöjlige Begemot Frido i Finland och gjort det bra. Tycker han möter lite lättare motstånd här - dock är det ju än så länge svårt sia om dessa orutinerade.

Visst, håller med dig, Devs får kanske anses som spetsfavorit om nu inte Unter lyckas hålla upp innern. Dolan Spring öppnar ju hyggligt den också...
Gammal 2015-07-01, 00:27   #73

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Citat:
Hahaha jag tänker som dig, spikar Raffe så vinner dem inte. Dock hade jag Volstead som spik redan :(
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-01, 00:33   #74

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Tycker Graffitti ser ut som rätt sorts häst - ger ett fint intryck. Svårbedömd hur den klarar av springspåret dock.
Stångats mot omöjlige Begemot Frido i Finland och gjort det bra. Tycker han möter lite lättare motstånd här - dock är det ju än så länge svårt sia om dessa orutinerade.

Visst, håller med dig, Devs får kanske anses som spetsfavorit om nu inte Unter lyckas hålla upp innern. Dolan Spring öppnar ju hyggligt den också...
Hoppas givetvis mest på Dolan Spring, en spik på mitt system. Intressant info på Graffitti dock. Ulf Ohlsson efter strykning? Bra procent men kanske för dålig häst?
Gammal 2015-07-01, 00:57   #75

Standard

Citat:
Hoppas givetvis mest på Dolan Spring, en spik på mitt system. Intressant info på Graffitti dock. Ulf Ohlsson efter strykning? Bra procent men kanske för dålig häst?
Taffy har jag med än så länge. Som typ åttonde häst. Gick i mål senast med gott om krafter kvar. Kan få fin resa här. Draget i loppet är Tobacco, 7% just nu. Gick ett mäktigt slutvarv senast i ett överpacat lopp, gången innan fast i mål mot kulltoppar.
Svara

td