|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Känns löjligt att lillsvanen är så mkt streckad... Ska den ta Volstead? Tror inte det.. Borde nöja sig med andraplatsen
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
FORE!!!!! lycka till med golf och fällning, delar åsikten om rödluvan, han är otroligt svår att läsa/tyda och kan ju köra bort vad som helst. Jag börjar också vackla nu ![]() Men med bara 7 djur i loppen, blir ju rödluvan eller BG i spets/rygg och dom blir sämst 2 i mål oavsett, och Nuncio är okänslig för spår. Hatar när jag börjar vackla |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Dagens första system (ska bara släpa mej bort till ngn öppen lucka)
3,12,13 2,4 1,2,4 3,4,5,7 1 1,2,3,6,12 5,12 720r Sedan lär jag fega ur och lämna ett litet med spik på Nuncio och Raffinos också. Nu ryggläge vid upploppskurvan.
|
|
|
|
#110 |
|
Påväg hem. Läser att V5 är inställt. Eventuellt V4 då annars inget spel, ser verkligen fram emot loppen!
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Putte borde svara, men min tanke är att 2 Secret Mission spetsar och att 5 Party Boat Hanover tar över sedan vet i fasen vem som kommer fram först. Misstänker att Conrad Lugauer är offensivast med 7 Spartan Kronos...
|
|
|
|
#112 |
|
Tor Mento stenklar.. Leder detta runt om! Vikingen som bäst trea idag!
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Citat:
Malla redan sagt "tycker jag" 25 ggr på 10 minuter...
|
||
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10) |
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
Det blir väl i alla fall loppreferat från banan. Eller sätter dom in Robin till det nu när det är storlopp ?
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
God eftermiddag alla på Sharps, härligt varmt på jobbet,äntligen hemma. Man lyckas sätta något system men inte semester planeringen !!
En kall klass III får det bli och knåpa ihop något inför aftonen.
|
|
|
|
|