|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#316 |
|
Du kan inte gnälla på den där styrningen, det fanns ju täckning så det räckte och blev över! Volstead hade bara blivit trea om han lagt sig lugn. Beroende på vad Melander hittat på kunde ledaren då kanske hållit undan.
|
|
|
|
#317 |
|
Nuncio gick 08.1 sista 700!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5) |
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#319 |
|
Fanns ingen Svenskfödd i finalen.
Usa Usa Usa
|
|
|
|
#320 |
|
Inga problem att INTE gnälla över Sprintermästaren 2015. Ett lopp helt i min smak!
|
|
|
|
|
|
|
#321 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Nej, jag gnäller givetvis inte på styrningen, jag skrev ju helt enligt ritningarna. Man vet ju hur stark Volstead är så det var givet att den skulle gå i dödens och göra ledaren mör. Jag tror aldrig att Nuncio hade klarat att göra om samma bedrift som Volstead, den gjorde ju den absolut bästa insatsen i loppet, moralisk vinnare om det nu finns såna....Jag tror aldig Nuncio vinner loppet om inte Örjan bäddar för den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10) |
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#325 |
|
Riktigt bra intervju med Tarzan. Sällan han är så seriös.
|
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Världens bästa sprintermästarn? Då har jag missat många saker under mina 37 ggr som jag har sett den. Men det är nog brist på ståpälsaction för min del. Sämre förhandssnack reklam kanske.
|
|
|
|
#327 |
|
Jag lirar Carro's Girl i sista loppet. Lite knepigt läge dock.
|
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
PU har spår 9 nu efter strykning rygg på stsn häst
|
|
|
|
#329 |
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2015-07-02 Bana: Halmstad, omg. 19 Lopp: 15 Spelform: Trio 1:a 12 Elvira Diablo 2:a 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14 3:a 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14 Vadet gäller startnummer 90 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer: E38A 91D1 0DC2 0111
|
|
|
|
|