|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Travronden
BOLLNÄS MÅNDAG 29 JUNI V64-1 6 Horgen Ulven 5 Björlifant 3 Järvsö Tor 8 Guli Rubin 2 Gnistas Adonis 7 Alm Sander 4 Myrsjös Svart Magi 1 B.W.Gullis V64-2 5 Man In the Mirror 9 Oklahoma Broline 7 Cast Bolt 2 Mcentee 1 P.J.Winner 10 Focus Håleryd 11 Supermede 4 Veams New Moon 6 Denver Zon 8 Helios du Gull 12 Starbec´s Thaifly 3 Zakris Hornline V64-3 7 Lannem Silje 4 Global Ruska 6 Lille Eline 5 Grandina 2 Alf Ann 8 Katla Kiro 3 Styr Stina 1 Moe Pärla V64-4 10 Pingo Ö.K. 9 Tand Tuff 12 Monster Monsun 14 Hågå Odin 4 Pliggfaksen 2 W.S.Malte 1 Moeses 7 Hibokongen 15 Eng Stegg 5 Torwall 11 Moe Blixten 3 Järvsö Elviz 8 Bältra Lomen 6 Olsbo Niclas 13 Å.Widdock V64-5 12 Love Lini 6 Re Doc 3 Twigs Atkin 1 Robis Salvation 7 Buba Boko 2 Sid The Kid 11 Montana Vox 5 Chapeau Bas 4 I am Dynamite 9 Resplendent Caviar 10 Pasco Frontline 8 Pelas Bengt V64-6 4 Trippa Undan 5 Närbyjänta 9 Hulte Nova 11 Ängskalla 8 Mitt Hjärtas Lilja 6 Grändens Lomma 2 Lily Viking 12 Kremelina Best 3 Forssaga 7 Lissby Donna 10 Alfie 1 Nordmärta V64-systemet 4 x 3 x 1 x 10 x 1 x 5 Rader: 600 Kostnad: 600 kronor Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Allt beror förstås på hur de laddar, men normalt sett tar den inte en längd på ettan.
Citat:
|
|
|
|
#18 |
|
Ska man chansspika Björlifant i första?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ja det var allt en jävligt konstig känsla faktiskt. Är jämn som tusan och travar som ett lås, har dessutom det lättaste loppet på tid och evighet. Finns ingen som är någonstans i närheten fartmässigt. Vinner även om hon lägger 100 meter extra handikapp på en galopp. Det finns normalt sett inga hästar som har över 90% chans till vinst i ett lopp, men här snackar vi över 95% till och med.
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
Kallblodshästar
För en gångs skull är TT å jag inne på samma A-häst i v64-4 prata me Janne nord Hågå odin måste ha bra chans! Ove kör känner hästen, Tränar starkt bra form hmhmhm, Tand tuff favorit tja gjorde ett bra lopp sist men är fruktansvärt ojämn ock tycker ni att stall Persson har form? Det tycker inte jag så jag tar ställning här ock spelar Hågå odin hmhmhm 8,0ggr plats på Hibokungen lockar mej vaknar den på rätt sida är den med dom i mål! ja just ja Nordic bet såg jag oddset på
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
E ju som sagt trav vi snackar. Lyck till
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Twigs Atkin får bli spik idag, borde vara bra chans. Barfota fram och jänkare idag dessutom.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Står 20 meter bättre till mot Pingo nu än tidigare tex
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Skoryck på Eng Stegg, åker med på kupongen till 3%
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Likaså om Ängskalla, Trippa Undan måste vara bra för att slå oss. men så snackar han alltid... lik väl värda ta med om man inte spikar annat. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Tar sig förbi sin volt och hamnar 4e ut tror jag.
Sedan får vi se. Citat:
|
|
|
|
|