|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Vem går första gången med bike i avd2 v64?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kör flerbong idag så det kommer antagligen bli favoritfall och jätteutdelning.
Collins 1,2,4,6 Brenne Rödi (NO) Månprinsen AM Ivar Sånna 5,8,9,11 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
Kallblod
mjölneröds märr vinner, stallet var ju på min linje som jag skrev igår, formlöst presterar inte på topp tycker själv att ett sto mot hingstar ska väga över till hingstarnas fördel men det var utan tvekan dom trodde Brenne Rödi var först över linjen just nu 53% Månprinsen vinner den med så blir det inte jätteslantar ikväll ha god tur alla
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Söderberg är orolig att Aston Martin ska ställa till det för Collins genom att snuva honom på spets. Från live:en.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Långskott, men väntar på att det ska lossna för Blended Scotch (V64 5). Kanske i kväll med hårt tempo?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
OK undanhåller inget men ville ha lite mer kött på bena,, Björli odin är utan chans,,,
Järvsöbjörn tror dom tar ner Lesja Kongen?? Men jag är ju inte feg å sticka ut hakan så efter lite snack med några travpolare så har jag som första häst i ranken Tangen Didrik fråga inte varför jag fick info på den, ni vill inte veta men tydligen ska det vara påställt till denna start så Björn, Didrik å Kongen platsar på kupongen övriga göre sig ej besvär! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Apetass (+10) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Spik på trading med andra ord. Lättas i balansen och första med jänkarvagn idag. Kändes kalas i värmningen också. Blir en chansspik för mig!
http://www.svantebath.se/1-minut-til...ps&tip_id=2052 |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
|
||