|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Håller tummarna. 4906 kr om din spik Antonio vinner.
|
|
|
|
#17 |
|
Håller en halv tumme för din spik, men en hel tumme för Berglöf. Fick höra att 4 i första var riktigt het först efter spelstopp, så jag slösade en hel del streck där. Det tar vi igen på DD nu!
Jag har sällan varit så borta som idag, Absolute Topless tror jag inte att jag fått med ens om jag helgarderat - det fanns inget i varken guru eller arkiv som ens viskade om chans =( På DD har jag alla som kan vinna med tyngd på 3 och 2 (av någon anledning). De jag anser inte kan vinna är 5,7 och 8. Så det är bara att lasta in på dem... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Och jag hedgar inte ens DD:n med de feta vinnaroddsen... det där kostade. Och sved.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tack alla!
Gjorde ett vinnarspel innan sistaloppet så torsken sved inte såååå mkt! ![]() Registrerat spel Datum: Fredag 2015-07-03 Bana: Arvika, omg. 2 Lopp: 9 Spelform: Vinnare Hästar: 4, 5, 7, 9 Vadet gäller startnummer 4 x 100,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Det var vinnarspelet jag gjorde! ![]() Jag spelar väldigt sällan vinnare på någon under 10 i odds så då lastar jag inte mer än så heller. Brukar göra det såna här gånger då man har chans att sätta streckspelet men vill gardera upp sig lite ifall det skräller...kan såklart bli så man förlorar ännu mer men det får man leva med.. Senast redigerad av Speedyearl den 2015-07-03 klockan 21:42. |
||
|
|
|
|
|
|