|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Solänget måndag 6 juli
Solänget bjuder på lunchtävlingar i morgon med 4 lopp och 50 hästar- och verkligt starka startfält
Har inte lusläst listorna men sett att det finns en del att satsa på när det gäller V4 I avd 1 tror jag att 10 Happy Gangstern vinner. Hästen har ju visat knallform på slutet och är första streck för mig. Just nu 16% vilket passar bra Avd 2 borde 6 Global Revenge vinna efter senaste skrällsegern på V75. Men det kan löna sig att gardera med 7 Balfour, 5 Bourne Identity och varför inte 4 Victory Streamline Avd 3 blir mera krysskrävande. 7 Hot Deposit har tjänat 127.000 i de senaste 4 V75 starterna, senast 12.3 full distans i Färjestad vid finalen. 8 Mr Vox är favorit efter sina 3 raka sprintsegrar. 6 Mercury Broline är inte borta och en häst som är på G är 9 Laurentius Romeo I avd 4 är Berghs 11 Stoneface stor favorit,. Det blir nog U häst för mig. och ett gäng som garderingar I V5;2 kan 4 Kung Gustav vara ett skrällbud. Det ar ju varit lite skrik på hästen på slutet och prestationerna är förträffliga Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5), hammering (+5), MattiasB75 (+5), boozty (+5), Apetass (+5) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vilka tar du med efter Stoneface? Edit: Lägger till 8 Broadway Laday och nöjer mig så
Senast redigerad av Apetass den 2015-07-06 klockan 11:20. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Stone Face. Två av tre ska vinna. Ett av systemen blir sålunda. Se längre ner Jag behöver inte gå in och värdera garderingarna i sista, möjligt att du har rätt att 8;an är närmat . Dessutom har jag inte sett en del av garderingarna så det är svårt att över taget säga något vettigt Registrerat spel Datum: Måndag 2015-07-06 Bana: Solänget, omg. 6 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 10 Happygangster G.L. 2 6 Global Revenge 3 6, 7, 8, 9 4 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 15 Vadet gäller startnummer 48 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: 2584 BD00 1C20 8050 |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Travnets lilla fleris, by Ulf Nilsson.
![]() http://www.travnet.se/blog/2015/07/0...ps-solanget-6/ Samt intervjuer http://www.travnet.se/blog/2015/07/0...anonfin-hemma/ Senast redigerad av Helge den 2015-07-06 klockan 11:53. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det är tufft att lägga 800 på Janne Sisu med 1 vinst på 28 starter de senaste 2 åren.
Visst har den chans, men ändå... Citat:
|
|
|
|
#6 |
|
På tok för bakfull för att läsa på dagens omgång så jag kör som följer
4 6 2,6,7,8 4,8,11,15 x 5 Lycka till |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prövar en LD med 6 mot 2-3-6 - med intressanta skoförändringar på usain och mercury
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Helge den 2015-07-06 klockan 12:19. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Såja! Bakfyllan hindrade inte bästa hästen
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Första dagen på semestern och dåligt väder så man får väl prova lite på LD som tidsfördriv. Hot Deposit chans här och har en bra uppgift och bäst vinstchans i LD-2. 40 ggr mot Bourne Identidy behöver inte vara fel. So Gå hero (ny regi?), som gick bra över upploppet senast, till över 100gr kan man väl prova ocskå.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ld 6 mot 2,7 100kr 5 mot 2,5,7 30 kr
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fan, hoppades att Bergh skulle ladda..
GÅ I TID FÖR I HELVETE!!!!!!!!!! Senast redigerad av sigh den 2015-07-06 klockan 12:44. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Känns fin fint nu
Sen att 7 blev så jävla uppblåst förstår jag inte när hästen inte startat på evigheter osv.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Slänger in ett litet vinnarspel på 3 Tambur oxå
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Widmans fel eller förtjänst. Han pratade nästan bara om den. Den var också bra så den tas med till nästa gång.
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hade rätt på Hot Deposit i alla fall. Får jobba in faktorn istället
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Barfota runt om ffg på Berghs Love You häst i sista V4an. Hur ska den kunna torska ett lopp som detta mot rena breddloppsmotståndet ?
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Kommer vinna lopp på V75 i brons (får starta där först som Frankrike född enligt Jimmy) och sen med mer pengar på kontot, Frankrike. Senast redigerad av Helge den 2015-07-06 klockan 13:16. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kan någon förklara hur det går till när någon så totalt bombad och genomkorkad som Eva Idemar kan få jobbet som programledare i livesändningar???? Fullständigt obegripligt för mig, iaf ingen risk att Kanal 75 la några stora pengar i rekryteringsprocessen.......
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#26 |
|
2 loppor in på V4 tackarr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Den andra bättre.
Bergh hade 20 metersledning 450 kvar men stannade i sin ensamhet. Går inte att få igång igen. Dramatiken i loppet var 1. Hanna instängd i andra spår från 1300kv till 550 kv. Då går hästen framför ner på innerspår och det är bara att köra rakt fram. 2. Det var mycket nära att hästen bryter ner så att hon fastnar i Berghs hjul när hon skall gå ut och runda 250 kvar.
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Trevliga 7.41 på det skorycket i 9;e löpet - 1 Inez Fri med Jessika. Nice!!
|
|
|
|
#33 |
|
Tjejerna skall inte kunna något, de skall ställa frågor och hålla igen samtalet. Synd om Tess och Eva. Tess hade Malla som expert och det faller på sin egen orimlighet. Eva hade Widman och han klarar inte konceptet.
|
|
|
|
#34 |
|
Jodå, hördes tydligt var Widman ville vara
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jag tror att Widman är van att arbeta ensam och att det här är nåt nytt förhonom och då funkar inte teamworket. Men gör som jag, lyssna inte på henne. Hör att hon pratar men inte vad hon säger. Men som Viroid skrev för ett tag sedan, kanalchefen vill ha henne där oavsett hur duktig hon är.Det är ju ändå Widman som står för kunnandet (Idag var det 1 Inez i V5:5 7 ggr)
|
|
|
|
|
|
|
|