|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Slänger in ett litet vinnarspel på 3 Tambur oxå
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Widmans fel eller förtjänst. Han pratade nästan bara om den. Den var också bra så den tas med till nästa gång.
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hade rätt på Hot Deposit i alla fall. Får jobba in faktorn istället
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Barfota runt om ffg på Berghs Love You häst i sista V4an. Hur ska den kunna torska ett lopp som detta mot rena breddloppsmotståndet ?
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Kommer vinna lopp på V75 i brons (får starta där först som Frankrike född enligt Jimmy) och sen med mer pengar på kontot, Frankrike. Senast redigerad av Helge den 2015-07-06 klockan 13:16. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kan någon förklara hur det går till när någon så totalt bombad och genomkorkad som Eva Idemar kan få jobbet som programledare i livesändningar???? Fullständigt obegripligt för mig, iaf ingen risk att Kanal 75 la några stora pengar i rekryteringsprocessen.......
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#26 |
|
2 loppor in på V4 tackarr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Den andra bättre.
Bergh hade 20 metersledning 450 kvar men stannade i sin ensamhet. Går inte att få igång igen. Dramatiken i loppet var 1. Hanna instängd i andra spår från 1300kv till 550 kv. Då går hästen framför ner på innerspår och det är bara att köra rakt fram. 2. Det var mycket nära att hästen bryter ner så att hon fastnar i Berghs hjul när hon skall gå ut och runda 250 kvar.
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|