Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-08, 13:31   #16

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

Expensive river vinner med 20m idag om Ulf vill.
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 13:32   #17

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

nån info om brothers in am i avd 3? hur bra är den?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 13:34   #18

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 13:35   #19

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Den där Semesterstängt måste vara en grym häst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5), Broddvar (+5), Klanke (+5), MikaF (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 13:37   #20

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Den där Semesterstängt måste vara en grym häst!
HAHA

Gammal 2015-07-08, 13:39   #21

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1018
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Både caddie hit samt iliano toll lär vilja åt ledningen. Som putte skrev, inte en chans att de kommer släppa till Erik. Sen kan askö absolut vinna, men det blir isf bakifrån. Min vinnare i loppet, helt klart iliano där jag tror man når spets & sen ställer Kim klockan på 15, går inte att ta ngt bakifrån då sista varvet.
Iliano Toll var bra på Eskilstuna i ett lopp där Caddie Hit var favorit. Var sedan inte alls lika bra på Mantorp. Då han blev totalt avklädd av Time Machine.

Caddie Hit har vunnit ett enkelt lunchlopp. Båda körs av offensiva kuskar och gör ingen av de bort i starten är risken/chansen stor att de tar livet av varandra.

Går det för sakta kommer med all säkerhet Robban. Askö Q har ju vunnit den hårda vägen också. Men jag tror Erik kör bakifrån även om de försöker köra sakta.

Tror att kör de bara inte för sakta så rundar Erik gänget till slut. Ja jag vet att det är svårt att vinna bakifrån på Visby.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 13:45   #22

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
Expensive river vinner med 20m idag om Ulf vill.
Kan börja med att försöka ta in tjugo på 1, 3 och 5.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 13:46   #23

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Iliano Toll var bra på Eskilstuna i ett lopp där Caddie Hit var favorit. Var sedan inte alls lika bra på Mantorp. Då han blev totalt avklädd av Time Machine.

Caddie Hit har vunnit ett enkelt lunchlopp. Båda körs av offensiva kuskar och gör ingen av de bort i starten är risken/chansen stor att de tar livet av varandra.

Går det för sakta kommer med all säkerhet Robban. Askö Q har ju vunnit den hårda vägen också. Men jag tror Erik kör bakifrån även om de försöker köra sakta.

Tror att kör de bara inte för sakta så rundar Erik gänget till slut. Ja jag vet att det är svårt att vinna bakifrån på Visby.
Ungefär så jag har resonerat också. Jag litar mer på Erik Adielssons klocka i det här fallet än Kim Erikssons.
Gammal 2015-07-08, 13:51   #24

Helges avatar

Standard

Citat:
Ungefär så jag har resonerat också. Jag litar mer på Erik Adielssons klocka i det här fallet än Kim Erikssons.
Känns som Erik har bra chanser idag. Elit Sjöhammar och Askö Q 100 % på Visby Låter som spets och slut på Elit om man läser hemsidan hos Stig H.

Senast redigerad av Helge den 2015-07-08 klockan 13:58.
Gammal 2015-07-08, 13:54   #25
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg

Att jämföra dagens hästar med time machine är väl dock inte så snällt, det är ju en långskubbare av högsta rang som startat i bla harpers & varit en betydligt större favorit än montdore i dagens lopp.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 14:02   #26

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Känns som Erik har bra chanser idag. Elit Sjöhammar och Askö Q 100 % på Visby Låter som spets och slut på Elit om man läser hemsidan hos Stig H.

Helt klart, får bli mina spelvärda spikar idag som det ser ut nu. Kan man få ett klartecken på Traveling Man i sista också?
Gammal 2015-07-08, 14:05   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Att jämföra dagens hästar med time machine är väl dock inte så snällt, det är ju en långskubbare av högsta rang som startat i bla harpers & varit en betydligt större favorit än montdore i dagens lopp.
Jämför inte alls. Beskrev vad som hände på Mantorp.
Gammal 2015-07-08, 14:06   #28

Standard

Citat:
Helt klart, får bli mina spelvärda spikar idag som det ser ut nu. Kan man få ett klartecken på Traveling Man i sista också?
Är väl redan lämnat. Kolla Redén Twitter eller dn kvällstidning som snappat upp twiden.
Gammal 2015-07-08, 14:11   #29

Helges avatar

Standard

Citat:
Ovanligt Daniel sticker ut hakan så som han gjort, kul. Så han har ju lämnat klart iaf. Själv är jag inte klar med loppet men klart den ska med om sos. Västerboonthenews 100 % på Visby. Asså 156 meter upplopp, det är liiiite det
Gammal 2015-07-08, 14:25   #30

Standard

Hur är det att hålla spets från innern på Visby? Om rakorna är korta blir avståndet kort mellan kurvan och starten. Är det som Örebro innan man bytte distanser eller går det att hålla ledningen från innern?

td