|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 | |
|
Citat:
Högst troligen ett antal nya trådar nu om diverse skribenter, Grant senast, innan det jag samt massa annat svammel. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
||
|
|
|
|
|
#257 |
|
Kan inte Moderator blockera IP adresser eller något för att försvåra?
|
|
|
|
#258 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Dock riktigt kass är han, kunde ju driva med någon rejält och så men han hinner inte regga sig innan man fattar att det är perratrav365 som är i farten igen.
För mycket tid över... |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Hamnat i riktigt oflyt senaste veckan efter att allt gått helt fruktansvärt bra under några veckor precis innan.
Ingenting stämmer längre. Inte ens de mest sjävklara grejerna. Det svänger snabbt. Tar paus, det är alltid bästa lösningen. |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Jag har aldrig fått miljonvinsten o är verkligen värd den...hoppas att ni får den....
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
...ligger någon mille plus, men utan att ha satt pricken på travet...tur eller otur?...det kan man fråga sig, dålig tur känns det för mig, men för många är det nog kanske inte det...mmm
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
...är 56 bast, så har några år på nacken...
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Vem snackar du med?
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
...har varit ofantligt nära, utan att fått sätta pricken...det mesta beroende på att jag sökt efter det mesta, på Legolas o Mustards tid...har stillat mig nu, men fortfarande bara varit nära
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
...hade min råchans o lär inte få den tillbaka...var ung o dum då, men så är det...
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
...några här fattar vad jag pratar om...mmm
|
|