|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Rättvik 20/7
Har väntat på att någon skulle starta upp en tråd, Väntan tog nu slut och jag öppnade upp..
![]() Spik på Sudbury! Har också spikat Egge Odin men känns lite väl mycket streckad.. Kom nu gärna med fler bra vinnare!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sudbury tidsmässigt överlägsen men hur är det med Goop och hästarna? Kanske kan vinna nu i vanliga lopp?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Känns som en flerbong idag. Flera starka favoriter på förhand.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tänkte likadant som dig och körde igång en tråd nästan sammtidigt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jag tycker det är pissdåligt att man inte kan lira endast V6 i mobilappen. Därför avstår jag spel i protest.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prova att vrida på din mobil😜
Supersmurfen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lirat plats på Witasps kallblodsuppsittning i första. Än så länge felfri.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sällan stallet säger mer än platschans men idag tror de på toppchans enligt en betaltjänstintervju.
TOBYTYKE (+5) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
V6:an (flerbong) slängde jag in tidigare, med fyra spikar: Egge Odin, Caddie Hit, Sudbury och Stand Bayou. Toppchans även för Westholms i sista.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Provar lite v/p på Barryton till 50/7.5 i DD1.
hoola (+30) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sist var Harvey T. stor favorit när han mötte Vision F. Då vann den sistnämnda medan Harvey fick lite dålig lopp. Men att den ska vara streckad till bara 5% idag är lite för lite kan jag tycka. Garderar man självklart ska Harvey med
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Spik Turkongen spik caddie hit spik metallic beat. Lås på Mt king och Sudbury målar resten av loppen. Nu mot mitt älskade DIF Full fart framåt!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Idag lär man ju inte bli rik på v6 i alla fall om inte flerbongen slår in..Ulf i första torskar tyvär inte..Det enda man kan hoppas på är att Hans skräller i femte men det är väl långsökt..Låt ju så bra på Daniels..
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
I intervjun gällande favoriten i första sades det att hästen inte är i topp, varit sjuk tidigare eller liknande. Hörde jag rätt?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jänkarvagn och barfota bak på Antti Sisu låter spännande. Läget är ju dåligt men kapabel häst. Kan vara en jätteskräll.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jag är på väg ut, så jag hörde inte några detaljer mer än att han ligger lågt. Dock tror Daniel på såväl den som Sudbury oavsett vad tränarna säger i intervjuerna. Och mitt spel ligger fast.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Härligt Björn! Jag tyckte det var dags för en seger. Sju ggr blev bra.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Redén ligger extremt lågt på 4 OnlyInItsClass i sista V64...nästintill avslag...dock är han mycket uppåt på 2 StandByYou i avd 5...
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Spelade nu en enkelrad x 50 som V6 Blev för ovanligheternas skull nu bara favoriter! 1: 4 Egge Odin 2: 7 Moonshine all over 3: 6 Caddie Hit 4: 13 Sudbury 5: 3 Stand Bayou 6: 6 Vison Fromentro Fegade och blev även X 50 som V64 Lycka till! Nu börjar det strax!
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ifall favoriten i första inte är helt hundra så borde väl troll Viktor med Goop upp vara tidig bakom?
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Tur i oturenCitat:
6 st tveksamma favoriter, någon/några vinner just för att den är favoritz. Men är väl tveksamt om det blir utdelning på 3 rätt. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Då jag redan lämnat in. Om du tänker på kopia, Så får jag ej till en kopia från Atg. Kopian försvinner in i datorn och ska visst ligga på ett korttidsminne men ej hittat fast jag letat. Utdelning på tre rätt, Kommer det ej bli på V64:an. Då blir det istället Jackpott på 6 rätt, När ingen funnit alla rätt.. Mvh Johan.. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Vi lägger ner, jag håller alla mina tummar för dej. Ryggar inte
men spelar inte emot. Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+5) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Är väl ingen omgång som fick speltarmen att suga direkt, så det var nog bra att man inte hann läsa på. Otroligt mycket skräphästar i startlistorna för att vara en V64 omgång och mil från den klass Rättviks tävlingar höll förra måndagen.
Sparar pengarna till onsdag. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jag ligger 20 000 kr plus på atg kontot i juli så det är den bästa månaden med hästlängder i år hittills. Men jag är också väldigt noga med att välja speltillfällen och i kväll var inget sådant.
Filmtokig (+1) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
AALTO Känns som en go rysare ikväll.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nästa lopp borde väl inte Caddie Hit kunna torska felfri. Är väl 10-11 chanslösa breddloppshästar och några som är ok emot. Mötte bl a Montdore senast på Gotland.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Då är jag med dig.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hade inte tänkt att lägga en krona på dagens omgång men v86 på hemmabanan på Onsdag. Får väl offra mig och slänga in en liten v4 och hoppas på några kronor till Onsdagens insats.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Laurentios Romeo en bra häst i grunden som gjort det bra i tuffare sällskap än dagens. Snabb från början och kan få en bra position. Olycksbådande med flera galopper men nu stabiliserar man hästen lite grann i balansen, förhoppningsvis blir det då bättre. Blir det bättre så är raden oddshöjande. Testar nog något litet med Stand Bayou (kanske MT Jeffrey) mot den och nån till på DD.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja varför inte. Måste bara fixa ett par detaljer så jag kan ta mig ut dit utan att behöva köra själv
![]() Blir travbussen från stan. Perfekt. Senast redigerad av draken den 2015-07-20 klockan 20:48. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Totalt hjärnsläpp och hade inte Baryton på DDn... Gjorde den berömda luckan ist.. 4,5,7 Senast redigerad av sigh den 2015-07-20 klockan 21:02. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
mail ska det vara
ricBLo636 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Fan oxå Björn har iskall form på hästarna. Där rök min flerbong v6 😣
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Sådärja härligt Strömberg!!
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Grym effekt på första barfota på Strömbergs häst. Det missade spelarna.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-07-20 Bana: Rättvik Spelform: Dagens Dubbel, omg. 401 Avd Ordinarie hästar 1 6, 9, 12 2 4 Only in its Class Vadet gäller startnummer 3 x 10,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: AB2A 458A 7120 0058 Tack Drakdead! Har också letat som en tok vart spelkvittona hamnar när man "sparar" dom på datorn
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Stall Goop i normalform håller undan lätt i ett lopp som detta.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Det vart inte bra för mig heller. Black på v4 och DD
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
goop förstörde allt varför släppte han inte istället
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nej. Den hästen var chanslös att vinna i ett normalt tempo. Bästa tiden den gått var 1.14.3. Bartyton gick 1.13.7 i senaste starten och nu skoryck. Svårare än så är det inte...
Olsson43 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Finns förvisso inget som säger att Björns häst inte hade kunnat putsa till sitt rekord en bra dag?
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Tur jag sket i inlämning idag! Hade inte blivit många rätt
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
En 1procentare som rensar 6ggr??
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Spelvärde hade all den infon och sitter fett på det nu.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Camilla Collander lyckas med konststycket att hamna sist från spår fem....suck
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Stäng inte av ATG-live efter sista V64-avdelningen - Vi ringer upp Yannick Gingras som kör Maven i Hugo Åbergs! /skriver Oscar på Twitter
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Det krävs flera favoritsegrar för att jag skall få in en billig V64.
Som idag... Precis när avd.1 startade publicerade jag bongen på bongsidan och upptäcker nu att jag skrev nr. 14 i fjärde.Det måste ha skett i stressen för naturligtvis hade jag Goop ensam där med nr 13. Registrerat spel Datum: Måndag 2015-07-20 Bana: Rättvik Spelform: V64, omg. 135 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 4 (2) 2 5, 10 (7) 3 1, 2, 6, 8 (11) 4 13 Sudbury (2) 5 2, 3, 6, 9 (1) 6 6 Vison Fromentro (5) Vadet gäller startnummer 64 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 64,00 kr Kvittonummer: 4F22 AB08 B704 8058 |
|
|
|
|
|
|
#70 |
Procent |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Infon om Strömbergs fick man helt gratis i atglive
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
V64 = 1087:-
V4 = 785:- DD = 429:- Inalles 2301:- Kanon för en småspelare |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
TOBYTYKE (+3) |
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
En och annan tvilling har jag publicerat i efterhand - ALDRIG en V64,V65,V75 eller V86!!! De finns alltid utlagda.Till skillnad från dig som fotograferar dina ännu levande bongar men aldrig visar systemen i förväg. Så grattis från dig betackar jag mig för.
|
||
|
|
|
|
|
|