|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Mantorp - 21 Juli - Jackpot
Jackpot ikväll efter gårdagens favoritrad. Värt att notera att V64-1 och v64-2 är försöksavdelningar.
Hoppas på en rolig omgång och att vi kan hjälpas åt till att hitta den vinnande raden. Som dado brukar skriva: bästa spik?, bästa drag?, nu kör vi! ![]() Lycka till alla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) Senast redigerad av Chiron den 2015-07-21 klockan 14:51. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
AVD1
Tvärspeedig rysare blåser till!? 5 PETER’S LUCKY DAY som kan avsluta rykande. Min förhoppning är att Magnus prickar starten och därmed sitter bra till tidigt. Får ekipaget sedan ryggar blir man farlig! 4% "ide!" 3an blir favorit men han är ingen sprinter och får gå den tunga vägen. nr 1 har formen på topp siktar på en bra rygg. nr 8 står lite dåligt till men är en av flera med chans.. AVD2 Trixarn still going strong för sin ålder.. Det var mycket snack senast att han skulle ta ner en formtoppad STAR ADVISOR JOLI från ledningen senast. Ekipaget slutade 2a. Med och krigar om segern idag. AVD3. Överstreckade favoriter!!! Streckvärda drag och här ska man ta betalt.. ELAINE COGER är en fin sort som hävdad sig bra i lite tuffare omgivningar lika så nr 3 så här gäller det att ta betalt. AVD4 Spets och slut!? JULIA HARDHEAD är spetsfavorit från ett passande spår och känns som hästen att slå 5%.. Låser med nr 4. AVD5 Björn har en ojämn men överlägset bästa hästen.. 9-5-4-2-7 AVD6 En trolig och en Rolig gör upp! A 2-4 God tur! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oddset fullständigt raseras just nu hos Unibet på 1 procentaren Peaceful Face i avd 3 sedan Stefan Persson meddelade på twitter om första barfota runt om och jänkarvagn i kväll. Blir inte enprocentare när kunskapsspelarna börjar lämna in systemen och tar med den på det men väldigt streckvärd på sådan info. Ospelbar på v spelet hos statliga monopolet som vanligt när det lyser dubbelrött. Troligen inte ens 10 ggr vilket är långt långt under de internationella spelbolagens startodds.
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Så här skriver Persson:
"Peaceful Face till Mp ikväll. Uppåt sist, provar bf idag + J-vagn ffg. Tufft emot men kan vara luring om allt faller väl ut." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Avd 2 känns ju knepig. Många startsnabba hästar som dessutom vill ha ledningen. Känns som att första 500 kan bli riktig tuff. Förstår inte hur Livacious Lindy kan vara så mycket mer streckad?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jag är lite inne på att Trust Launcher står som segrare till slut.
Senast redigerad av Shooter den 2015-07-21 klockan 17:37. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Det är visserligen fem stycken som ska till final i varje heat, men LL går ju bäst i spets och borde rimligen testa.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Det förutsätter att det körs i rekordtempo...
MikaF (+3) |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jag velar som en åsna mellan att spika 1 eller 3 i första. Vad säger ni?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja sant men ville bara visa skillnaden i deras prestationer hittills och jag är skeptisk till att utrustningsförändringarna kan ge så mycket.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Spetsar Goops lär den väl få bestämma och därmed vinna. Enda orosmolnet där är väl Goops "svaga" form... |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Stefan Persson ångrar sig gällande skorycket på Peaceful Face, pga vädret och banan...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sant så om man tar många borde den med även om jag finner det aningen långsökt....men klart 1% are är per definition inte speciellt betrodda
Senast redigerad av MikaF den 2015-07-21 klockan 18:13. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jag säger att BG vinner i andra avd nr2 i föste vinner JU nr1.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Goop vann ju igår med Sudbury. Sund spik Svarar Johan blir det klurigare, hästen har gått snabbare tider än Goops och då kanske KHK boko får loppet. Spik i dagsläget på Goop om inte någon ny info läcker ut... |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Regnet kan tvinga alla att köra med skor idag. Vilka är typiska barfotahästar? Trust Launcher? Fler?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-07-21 Bana: Mantorp Spelform: V64, omg. 136 Avd Ordinarie hästar 1 1 Pin Kronos 2 2 Golden Sid 3 5 Port Ellen Broline 4 4 Sally Jovalley 5 7 Elit Sjöhammar 6 6 Ågårds Mats Vadet gäller startnummer 1 rad x 100 x 1,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 0F4C 5040 9F48 8010 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
I några tränarintervjuer pratas det om ev skor pga regnet.
Jag vill vara förberedd om regnet ökar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Någon som vet om Tillmans i sista är startsnabb?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
He's a Diffacolt - skor runt om
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
1) 3 (Björn och stallet låter som vinnare)
2) 3 (SoS) 3) 2,3,5,7,9 (treåriga ston - bara gardera, Anders Z låter konfident på 2) 4) 3,8 (Marie uppåt på favoriten - men Falsig skräller till 8 %) 5 2,4,6,7,10 (svårbedömt lopp - kanske Lillaxel) 6) 1,2,3,4,10 (borde kanske streckat 6 också) Kostar 250:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Det hänger på spikarna som så ofta. Kör endast för sexrättspotten och singlar He's a Diffacolt, Spoil Me och Whisky Akema. Tidigare nämnda skrällen Peaceful Face får nog svårt i kväll, oavsett balans på fötterna.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Spetstsriden i 6e? Håller Tillman spets?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
3 raka BG. Självförtroendet på topp?
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-07-21 Bana: Mantorp Spelform: V64, omg. 136 Avd Ordinarie hästar 1 3, 8 2 3, 4, 7 3 5, 7 4 3, 4 5 2, 4, 5, 6, 7, 9, 10 6 3, 4, 12 Vadet gäller startnummer 504 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 504,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
oinkk (+1) |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Slänger in en vinnar-raket också med: He's a Diffacolt, Livacious Lindy, Spoil Me och Whisky Akema.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Härligt! Spiken satt, även om jag inte räknat med utvändigt lopp!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Björns häst borde ha vunnit. Slänger in en rak DD: 6-2 och gör lite annat istället.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
"Ville" nog inte heller vinna, sparar nog på hästens krafter. Därav skor runt om.
Senast redigerad av Chiron den 2015-07-21 klockan 19:37. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
??? |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Litade aldrig fullt ut på GOOP som är totalkass för tillfället så la därför enbart hårda 36kr på skiten. Hejdå travnet hejdå mig. V4 e ju grejen KBK
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Bra start på min bong iaf , 4 streck o 13%re. L |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Tycker egentligen inte om försökslopp i streckspel. Man vet ju inte hur mycket de "vill" vinna. Bra start för mig också, chansspikade vinnaren med tanke på skor på favoriten. Fast jag är också en småspelare, blir ofta chansspikar...
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
just därför jag bara körde 36kr hehe Satsar alltid mera på v4 då jag anser att det betalar bättre. Lycka till
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Underbart Dante torskade v4-2 jägers då jag låste på 4,12
![]() KBK
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nu är jag borta också.
![]() Spikade Peters häst. Trodde inte att det skulle gå så långsamt. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
tycker det har rensat ganska så bra på 2 inte så svårhittade hästar
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
1,3 eller 7 på jägers nu dååååå
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Fullständigt uruselt kört! Får sitta och bestämma. Nääää avgå din jävla klåpare Uhrberg din tid e definitivt förbi
hoola (+10) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Uhrbergs siffror talar sitt tydliga språk...
2015 450 31 47 42 6,89% 3 531 625 kr 2014 706 64 61 85 9,07% 6 827 836 kr 2013 741 71 74 76 9,58% 7 143 858 kr 2012 900 102 98 101 11,33% 9 434 446 kr 2011 803 92 108 82 11,46% 10 165 817 kr |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Han försökte köra snyggt Persson och hålla inne Peter men istället blev det pannkaka då han inte hade koll på att favoriten satt i bra slagläge. Kör han till 100 meter tidigare vinner han nästan säkert. Lillrisk att Peter knäpper honom, men inte kommer Haugstad förbi iallafall!
|
|
|
|
|
#59 |
|
Äsch. 6 hästar och så är favoriten helt överlägsen. Finns det något som är lättare än trav i efterhand. helvete också
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
Efterhandare |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Varför ska man spela Goop även om det är en 12-oddsare när hästen inte vunnit förra året och inte tills nu?Han har ju kört den förut utan att vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ja varför ska man spela C.Svensson egentligen? Goop e väl inne i det på dagens tävlingar.....den åkte med på V4 så klagar inte...han får gärna vinna nästa oxå
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Goop skulle aldrig vunnit det här loppet om Mikael J. A. haft bättre omdöme.Släpper han till Claes S. blir han förmodligen tvåa (16.300:-).Han svarade envetet och de pengarna fick Svensson.Själv blev han ÅTTA (tror jag) utan nåt inkört. (tror jag).
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
2,5,6,7,9
2,3 för V4 KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Rak DD 7-1,2 och lite extra på 7-2.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Kör alla med blandade insatser mot Made Black Beauty som har bättre form än raden.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
100 vinnare DROGBA BOB
DUBBELN 6-12 50 KR Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+10) |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Jag har som på mitt V64-system: 6 - 2,3,4,10
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
De hade klart för sig med outsiderspiken spelarservice. Fullsketna med streck på alla i sista på sitt förslag. Ville är bra söt också. Kör nästan alltid för passivt men när PU sitter i spets på sprint ska han minsann upp och utmana. Don't quit your dayjob vill man säga, men på något märkligt vis är ju det där hans day job så...quit your day job! Vet inte hur det ligger till med de inbördes förhållandena, men man kan ju tro att han gift in sig i Stickans familj eller något eftersom han får hållas...
![]() In med en fet skräll nu då i sista, fullsketen med 11 streck på DD som man är!
|
|
|
|
#72 |
|
Känns ju lite sådär att spricka på Goop när man är så rätt på det i övrigt. Surt sa räven, men Countdown kändes inte direkt het med sina 2% i segerprocent...
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
4 rätt. hip hip hurra. Suck vad Kass man är.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ja,ja...Man kan inte vinna jämt
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nää boys ingen lycka idag heller men nu drar jag till thailand 1 månad och ska inte tänka det minsta på uselt körda lopp eller regn för den delen hepålee
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Eller TT s rank och spel och slutspelet...fast jag hade inte 4500 kr att lägga ut på v 64...
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8443Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Hmm, det är monsun i stora delar av Thailand just nu
![]()
|
|
|
#83 |
|
ujuj, lirar Trixarn 200m innan start, till det sjuka oddset...blir nekad, måste varit lång fördröjning där
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Jag köper inte deras såna tips,då jag inte tror att dom spelar själva.Spelar för mindre än 100kr.per kväll och slipper vakna med Ågren men 1000kr in är ju en storvinst då M.V.H
hoola (+10) |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Hur gick det ?Var du på Axevalla?Vi var upp i hörnet med ett elaggregat som kanske hördes
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
, för då ska jag vara på plats på fredag...
drakdead (+5) |
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Självklart kan inte vi "vanliga spelare" lägga dom pengarna varje dag som betaltjänsternas systemförslag kostar. Däremot kan man utan tvekan använda en del avderas idéer som utgång och sedan göra ett system efter egen plånbok. T.ex. hade ju SS ett par riktigt bra spikförslag idag, Trixarn och Drogba Bob. Jag ryggade, men vad fan hjälpte det när det inte fanns en tanke på Goop i fjärde trots 5 hästar. Hade ju ändå blivit en hygglig peng på femmor och sexor, men givetvis valde jag enbart för 6 rätt eftersom det var jackpot....håhåjaja
|
|
|
|
|
|
|
|