|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V65 Valla fre
Har ingen öppnat tråden ännu? Då gör jag det.
Utter i tredje är väl en storfavorit i fara.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vågat att göra ett 3-årigt sto In Toto Sund som dunderfavorit mot h/v. Jag garderar åtminstone med 7 och 2.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kan vara vågat men det lät så pass bra från Daniel Reden och skulle även lättas i balansen.
Har bara spelat ett litet system.. 1: 8,10 2: 1,2,7 3: 4,6,7,8,9 4: 3 In Toto Sund 5: 8,15 6: 5 High Expectation Lyck till! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Spelar inte idag, men är inte Mon Cherie Broline bortglömd i montéloppet?
Jag kan iof inget om monté men...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Varför är 5 så stor favorit i sista? Är ju spår 5 i volt? Adielsson från spår 6 är väl mer intressant. Kuskförbättring på den dessutom...
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Malla och Åke i pladderstudion idag. Måste vara sämsta komben nånsin det?
Toppläge för de som har koll! Tyvärr har jag inget att bjuda på själv...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slänger in en liten chans, skiter sig ändå
Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 8, 10, 12 (5) 2 1 Panic Button (2) 3 6 Long Night Face (4) 4 1, 3, 8 (7) 5 2, 4, 6, 11 (1) 6 4, 5, 6 (11) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kör ett riktigt billigt litet system med några chansspikar i en svår omgång.
1) 2,5,8,9,10,12 2) Spik 1. Jag tror det här står mellan min spik och Bring Me Staro och tar ställning. 3) Spik 8. Vet ej formen, men den här har ju mött betydligt hårdare motstånd. 4) 1,2,3,7,9 5) Spik 2. Stickans sto på samma volt är mycket spelad och i övrigt står motståndarna 20 bakom. Vanskligt med Jorma och andraspår volt, men jag testar. 6) 5,6. Bör göra upp. Örjan sitter nog bakom bästa hästen och Erik kör i spets. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tycker att Runway är bortglömd den med. Alltså i avd 5. Den verkar vara på gång och lär nog vinna snart, men om det blir idag vet jag inte...
![]() Kanske tvillingidé åtminstone... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Förbannat också Ville, vet du vad begreppet "jobba in hästen" betyder? Sitter där som en jävla pinne när Örjan äter in meter efter meter
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Den där gubbe i lådan ofta är sent ute
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Spelarna på Valla verkar inte tro så mycket på min spik Panic Button. Bara tredje spelad.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-07-24 Bana: Solvalla Spelform: V65, omg. 136 Avd Ordinarie hästar 1 2 Panoramic Vadet gäller startnummer 810 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 810,00 kr Kvittonummer: 8306 090D 3D24 0058 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Typiskt. Man väljer mellan två hästar och det blir alltid fel.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hormonté, lägg ner skiten, jag hatar det.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
8 ans dag på Valla idag. Kan det bli tre till?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kör en tvilling och vänder hästarna 7,8 och 9. Får bli en liten V4:a också.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gärna 4 st till :-)
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
![]() Tycker dom hade kunnat lägga montén utanför v65 spelet. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lirar en rak LD 2-8 x100kr
|
|
|
|
#26 |
|
Montélopp på V64 Romme ikväll. Snart lägger de in galopp i omgången oxå :(
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Ännu värre, Månprinsen x 2 på streckspelet.... Minns när de plockade bort Månsprinsens lopp på V75 för det skulle bli för enkelt, och ägaren grät. Nu med i två lopp på samma streckspel. Usch, tråkig omgång. |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag bläddrade vidare direkt jag såg det, får va. Finns en V5 efter, där Pihlström lämnat en stenklar i Fetich Boko för dom som är sugna på det ist
![]() (ja jag vet han alltid är uppåt men på sistone har han haft mycket rätt med dom) |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fan vad surt med pissmontén när man fick in Alan Wadd också.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Troels lämnar klart på sin Chip Dealer med. Spets och slut tänker han, släpper inte idag som han brukar. |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
![]() Den verkar bra, men för många galopper för att kännas som en bra spik... Ulf Eriksson har ju kört den tidigare, nu kör han istället Tricia. Hans val, eller? |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Många lär ladda på med stora flerkupor ikväll.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Ni gör självklart som ni vill, bara förmedla vad han twittrade, alla har ju inte det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
4,5,6 i sista nu, kommer bergis sitta med 5 rätt och svära över montén hela kvällen.
Senast redigerad av Manprinsen den 2015-07-24 klockan 14:19. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|