|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 | |
|
Citat:
skitförbannad och jag tror inte att Melander vågar visa sig där mera. Fattar inte att adm slänger ut människan från Sharps. Tragisk figur |
||
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Citat:
Eller vill du att jag ska polisanmäla dig? |
||
|
|
|
|
|
#213 |
|
Men SO varför är du kvar här- dina hot om polisanmälningar är lika patetiska som många av dina inlägg-Stå för ditt ord!
SCHAS!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1) |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Har du supit eller! 98% av SO tips är spelrelaterade!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Groknak (+5) |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Jag tycker vi ska diskutera trav här inne istället för personliga vendettor. Det där andra kan ni reda ut på släktkalasen istället.
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Verkar vart många som satt och tutade och firade sina vinster i går
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Eller dränkte sina sorger.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#218 |
Matteusevangeliet
"Dömen icke, på det att I icke mån bliva dömda;
ty med den dom varmed I dömen skolen I bliva dömda, och med det mått som I mäten med skall ock mätas åt eder. Huru kommer det till, att du ser grandet i din broders öga, men icke bliver varse bjälken i ditt eget öga? Eller huru kan du säga till din broder: 'Låt mig taga ut grandet ur ditt öga', du som har en bjälke i ditt eget öga? Du skrymtare, tag först ut bjälken ur ditt eget öga; därefter må du se till, att du kan taga ut grandet ur din broders öga." 7:1-5 (Bibel 1917). Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Helt riktigt, när jag kommer hem ska jag ta tag i det hela. Det ör väl dussinet hatinlägg han skrivit om mig (som han aldrig träffat) senaste åren och eftersom admin inte klara av det måste jag agera. Ett annat ärende, det grövsta påhopp någon gjort på en travsajt ligger nu hos en advokat., Tycker det är märkligt att adm/moderator inte har tid att titta på inläggen. Garanterar att du hade agerat om du råkat ut för samma elände. Jag kommer att informera vad som händer i denna fråga så var lugn
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Jag vet att du har lässvårigheter. Jag har aldrig sagt att jag ska sluta skriva på Sharps, däremot lägger jag av med analyserna efter Olles artikel om att Hotingtravet ska gå av stapeln utan totospel. För övrigt har jag anmält dig till admin
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Vissa människor är inte kompatibla med varandra. Så enkelt är det, men kanske dags att ni träffas IRL eller iaf diskuterar i telefonen.
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Måste väl va bättre att dela med sig än slänga massa dynga om en del gör här.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
¨^¨
Det bästa är att sluta med personangrepp.
Det som är svårt med travspelare är att dom aldrig har fel. Mvh Uffe Senast redigerad av Grant den 2015-08-02 klockan 18:44. |
|
|
|
|
|
|
|