Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-31, 09:53   #1
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 125
Sharp$: 2069
Standard

Solvalla lunch-V65


Backorder är stenklar och D.D´S Perseverance är stenklar om den går barfota.
macken11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 10:16   #2
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Skor eller inte?


Citat:
Ursprungligen postat av macken11 Visa inlägg
Backorder är stenklar och D.D´S Perseverance är stenklar om den går barfota.
Tycker det är flera intressanta skoryck anmälda och fler kanske kommer?

Bobo är anmäld bfrom ffg. Bra häst som inte är favorit i nuläget. Annars tycker jag det ser intressant ut på Musical Man som är lite streckad.

Tentacles är jag med och äger bf rom ffg på denna topphäst är såklart jätteintressant. Men även bf rom ffg på toppstammade Faust Boko som inte visat mycket hittills men kanske lever upp till släktskapet med denna utrustningsändring? Indiana Sund har läget och står på tur för seger men sto mot hingstar brukar göra att jag drar öronen åt mig.

Avatar Accelerator hade jag hoppats på bf rom men att det är bästa hästen är jag helt övertygad om. Edit: Skor nu och inte alls lika intressant nu, tyvärr.

M.T Jeopardy är det mycket nytt på. Ny tränare och testar barfota rom ffg såklart kan detta ge nya växlar. Men favorit och inte så rolig streckmässigt. Många intressanta jätteskrällar här nämner två: Power to Be gick bra sist efter strulig löpning har toppform, Paradise Runner är ingen dålig häst och kusken aviserar uppåtform och varnar på hemsidan.

Två skoryck som jag velat se men tyvärr inte blev av:
Erin Boko hade jag gärna sett bf rom på. Denna häst är mycket kapabel och är under utveckling. Men bf fram iaf. Men känslan är att detta lopp blir ett klassiskt exempel på solvallalunken. Erik till spets med favoriten bestämmer i ett moderat tempo och sprintar ifrån till slut utan att ha blivit ordentligt synad.
Trinidad Ås är en bra häst och hade gärna sett bf rom på den men ska köras lugnt inför kort E3 som väntar. Kan vinna ändå tror jag om tempo men det är som sagt inte så troligt.

Caddie Ivory är ett nyförvärv hos Reijo som nu ska gå bf rom ffg, spyder och helstängt. Detta låter såklart jätteintressant på denna något tröga häst och det kan slå mycket väl ut. Men hur mycket bättre måste den bli för att välta Backorder som är en kanon? Tror det blir svårt hursomhelst då Backorder har vunnit med till synes mycket krafter kvar på topptider.

Edit: Nu även bf rom på T. Rex Sisu vilket är intressant men redan ganska mycket streckad. Tråkigt nog har även lajven noterat spelvärdet på Musical Man. Bra läge, toppform på både häst och stall. Men nu är tyvärr spelvärdet raserat

Senast redigerad av legolasse den 2015-07-31 klockan 11:37.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 11:09   #3
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

I sista gör 4 Bonjour Shangri La debut för Cattis Lundström!
Egentligen för kort här men hästen har som alla vet vunnit en del på Valla och visat att kapacitet finns!
Lite extra glöd iom ny miljö, bfro, Örjan upp och bra spår!!

4% är för lite......
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 11:13   #4
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
I sista gör 4 Bonjour Shangri La debut för Cattis Lundström!
Egentligen för kort här men hästen har som alla vet vunnit en del på Valla och visat att kapacitet finns!
Lite extra glöd iom ny miljö, bfro, Örjan upp och bra spår!!

4% är för lite......
Debut???
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 11:14   #5
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
I sista gör 4 Bonjour Shangri La debut för Cattis Lundström!
Egentligen för kort här men hästen har som alla vet vunnit en del på Valla och visat att kapacitet finns!
Lite extra glöd iom ny miljö, bfro, Örjan upp och bra spår!!

4% är för lite......
Han kom till Cattis i September förra året. Är du full såhär på morgonen Doob?
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 12:09   #6
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

jisses vilket skrik det blev på Örjans. Såg inte märkvärdig ut, seg som attans. Oscarssons var det fin skalle på !
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 12:11   #7
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2720
Standard

Det har varit mycket gnäll på travexperterna på liven men cred till Malla för den spiken.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 12:12   #8
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
jisses vilket skrik det blev på Örjans. Såg inte märkvärdig ut, seg som attans. Oscarssons var det fin skalle på !
Verkligen körde A på den efter positiva rapporter på lajven. Nu däremot känns det lite kymigt. Hade lagt upp systemet med spik på Avatar Accelerator men då skor på den bytte jag helt sonika spik till 1 Tudor Kronos som det låter bra på och förhoppningsvis leder Örjan hela vägen a la solvallalunken!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 12:19   #9
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
Det har varit mycket gnäll på travexperterna på liven men cred till Malla för den spiken.
Även en blind höna hittar ett korn då och då. Han stiger inte i min rank pga att en häst vinner som han säger av 30. Nää bättre kan han
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 12:19   #10
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Har inte läst på något men letar man skräll så är kanske 15 Andy Pandy intressant. Verkar vara på gång och gjorde ett fint lopp senast. Men självklart ett tråkigt spår. V/P/Tvilling bra odds på alla varianter...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 12:29   #11
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Hultmans anhängare har ingen lätt dag, ytterligare en skräphäst som blev oförklarligt nerspelad.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 12:31   #12
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

Skönt att inleda V4 med spik alla fall
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 12:42   #13
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Hultmans anhängare har ingen lätt dag, ytterligare en skräphäst som blev oförklarligt nerspelad.
Det lyssnas för mycket på liven
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 12:49   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Det lyssnas för mycket på liven
så är det ju, men nu fick de lite återbäring åtminstone.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-31, 13:23   #15
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Fantastiska bilder från tävlingsverkligheten i lopp 5, när Visbyamatören Dan Beier rycker tussarna, drar i vänster töm och hästen tror att hon ska springa in på innerplan. Tur att en rutinerad kusk som Torbjörn är med och undviker en olycka.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td