|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Märkligt, hög värdeökning (V86 och V5) efter Nuncios lopp, eller har jag fel?
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Vad hände mellan spelstoppen på V86 och V5 infomässigt?? Nuncio 61% vs DL 34% på V86. På V5 var DL favorit...
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Tja, så gick det med den kommunaren
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
uLFStR491 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Nära att vinna Elitloppet från tredjespår. Detta var som väntat en munsbit. Bara att beundra detta fenomen.
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Nuncio såg ju nästan ut att jogga, samtidigt som DL tog i väldigt mycket verkade det som, för att kunna hålla samma tempo. Fantastisk häst!
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Jag är inte rätt man att bedöma DL´s öppning men det undrades väl i TV om han inte låg på lite i onödan.Om så var fallet så hade han behövt dessa krafter på slutet.
|
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Citat:
"4 Angle of Attack (Stefan Melander) är en väldigt svår häst men också väldigt kapabel. Spänner sig mycket i loppen. Väldigt bra men måste visa det. Vi kör lite försiktigt, säger Stefan." |
||
|
|
|
|
|
#192 |
|
Sällan man ser Melander så tagen faktiskt! Sjuk häst!!!
Senast redigerad av Speedyearl den 2015-08-05 klockan 21:00. |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
I ärlighetens namn så spelade jag mer på Erik än på hästen. Tarzan är inte i närheten av samma kaliber och med Erik bakom en hyfsad pålle så hade det kunnat gå.
Tyvärr blev ju spelvärdet helt åt helvete med allt skrik, det vettiga hade varit att spika Nuncio. |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Citat:
Jag hade själv spika DL så det blir dumstrut på! Normala förutsättningar och spets eller ej gäller inte när det gäller Nuncio!
|
||
|
|
|
|
|
|