|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Tror nog inte det blir så lätt som du säger. Tycker det känns knepigt att hitta vettiga spikar, lutar åt Rocky, Coco/lord flax och DL. Tror nuncio kan få riktigt svårt över 2140 från dödens mot en så pass bra häst..
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Är inte Rolex Bigi härligt bortglömd i avd8? I mina ögon är det en kuskförsämring med Tobbe istf Jorma, men det får duga ändå till den procenten
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Redenl:-Jag tror att det här är en riktig topphäst!, sen stall Zet köpt Propulsion för 1,8 mille...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
StigH spikar sig själv i sjunde o låter uppåt på Corky också, i Aftonbladet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
lirade en hundring på 4 gigant proud med irri till 35 ggr (6 på platsen) intressant också kontios spetsbud i avd 1 (nu 7 ggr) och bra odds på re doc (5.50)
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
FFA Djali Boko och Mr Dream Cocktall som troligen ger bättre på ATG toton ikväll. Stort tack för svar om tid iaf. Då vet jag inför kommande omgångar då de inte ville/kunde ge svar i sin kundtelefon om just denna fråga. Lycka till med ditt lir!
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Det är bra att streckprocenten går ner på Nuncio och upp på Daley Lovin. Jag förstår att man lirar den på Erik och spets, men Nuncio är en hårding och en världsstjärna och kanske till och med är gynnad av medeldistans. Det blir nog bra det här!
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Det är alternativet om man inte spikar Nuncio, jag kör på den och tror Tarzan leker hem det här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|