|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Citat:
Idag sker det och därför väljer jag Daley som jag trodde på redan då vid ev. möte. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
Själv så har jag trott på Nuncio sedan första starten i Sverige, och jag är väldigt förtjust i den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Sen som redan skrivits, inte det viktigaste loppet för Nuncio så kan bli ren preparè. Nog om det, som Helge skrev finns det 7 andra lopp att lösa oxå |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Mitt drag i det loppet var megastjärnan Honan Tooma till den ströks. Missar dock travet i kväll tyvärr pga fotbollen.
Om_sommaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Nä. Champions League kval inför fullsatta läktare spelas inte i Malmö varje dag. Det är nya travlopp i morgon och nästa dag och nästa. Just nu längtar man travmässigt mest till måndag kväll. Då är det E3 kval igen. Det är grymt kul ett se treåringarna och hur dom utvecklas.
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
Jobbar helgen, har min fredag idag och ledigt torsdag/fredag. Så till måndag är man med i matchen igen på travet.
|
||
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
intressant att fundera över vad som talar emot än för, omgångens näst mest streckade häst. |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Spikar, sparlopp och U-hästar (för dem som kör reducerat) är A och O för att lägga upp ett system. I kväll finns en massa skrällar då några lopp känns öppna på förhand, men ingen särskild som sticker ut.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
"Nuncio har inte startat sedan 2 juni och idag är det den 6 augusti - om jag inte har fel på datumen. Jag har haft semester..."
Grymme experten Jari Åkerfeldt showar i atg-live..
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|