|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Nog hade jag räknat med att betaltjänsterna skulle trycka på ettan i fjärde men mindre kul att alla har den som etta.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Michael sa att mel odin går en 22 tid, siktat på loppet, van längre tillägg osv.
Senast redigerad av shjuve9le den 2015-08-07 klockan 23:25. Anledning: Telefonstavning |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Om Ulf leder med 3 släpper han självfallet till stallkamraten 2. 1 får harva i dödens. Därifrån slår han ALDRIG 2. Sannolikt bäddar ett sådant löpningsförlopp för att 2 vinner före orutinerade stallkamraten 3 och 1 trea.
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Konstigt med tanke på att 2:an kommer ta spets och släpper sedan till stallkamraten nr 6 som inte är helt oäven. Inte säkert att den duger till seger här men luktar strul för 1:an.
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Citat:
Kanske ändå bäst att vänta till värmningsintryck. Undrar om Öystein planerar några "sista-minuten" ändringar på sina hästar likt den på Patsi...
|
||
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
Jag tror inte han vill riskera nåt. Hästen har ju gått klockrent nu, och varför chansa? Däremot är det nog en del andra mindre betrodda ekipage som rycker skorna, kör med en naken kusk för att få ner vikten osv
|
||
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
Tror att 9 Sigmunn ska tävla barfota runt om och med jänkarvagn. Vet inte om den är tillräckligt bra (tänker främst på kusken) för att vinna, men kan iaf vara intressant som tvillingobjekt... |
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
Nu kom jag på lösningen. Genialisk? eller? Efter senaste info jag fått!
avd 1 vågar inte spika Montdore, men dubblar systemen med 2 Bandit Hornline. Janne är bland de startsnabbaste kuskarna och får troligen bra läge direkt, kanske till och med spets? Känns tryggt. Sedan har jag en av två 2 part nan Angelen och 1 Nadal Broline 4592 rader (har 4600 i mitt bolag) |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Kom du på lösningen i sömnen din pensionär +.max 6 rätt säger jag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
barkman (+25) |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Det var ett genomtänkt svar....Du uppfyller nog inte åldersgränsen här själv
jag trodde vi pratade trav utan förutfattade meningar |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Ta ert tjafs privat istället. Så jävla trist när det ska bli personlig byktvätt i varenda tråd.
abstruse (+5), hugotheboss (+5), Torstens (+5), Frasse77 (+5), Isaksson (+5) |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Blanda inte in mig är du snäll! Så fort jag flyttar hem från sommarstugan ska jag sätta mina planer i verket. Bedrövligt att admin inte besvarar mina mejl. Finns det över huvud taget nån som har ansvar här på sidan?
bokis29 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
rena Norrlandsmästerskapet som det brukar vara när det är V75 norr om Dalälven. Förvisso har Reijo skickat upp några pållar, likaså Redén och sen har Hultman nån med, men för övrigt är det väl tämligen avslaget tycker jag. Förutom Bergharn och Ulf Ohlsson är det ju även B-laget vad det gäller kuskar. Därmed inte sagt att det inte kan vara intressant spelmässigt, sportsligt håller dock kvalitén samma mediokra klass som vanligt när det vankas V75 på norrlandsbanorna. |
||
|
|
|
|
|
|