Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-07, 21:00   #136

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Nog hade jag räknat med att betaltjänsterna skulle trycka på ettan i fjärde men mindre kul att alla har den som etta.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 21:07   #137

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Michael sa att mel odin går en 22 tid, siktat på loppet, van längre tillägg osv.

Senast redigerad av shjuve9le den 2015-08-07 klockan 23:25. Anledning: Telefonstavning
shjuve9le är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 21:18   #138

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Om det är som du säger. Blir det inte bättre om Ohlsson i sådana fall kör i spets och får Öysteins häst utvändigt? Då "låser" dom loppet? Annars kommer väl 1:an utvändigt?
Om Ulf leder med 3 släpper han självfallet till stallkamraten 2. 1 får harva i dödens. Därifrån slår han ALDRIG 2. Sannolikt bäddar ett sådant löpningsförlopp för att 2 vinner före orutinerade stallkamraten 3 och 1 trea.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 21:20   #139

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Nog hade jag räknat med att betaltjänsterna skulle trycka på ettan i fjärde men mindre kul att alla har den som etta.
Konstigt med tanke på att 2:an kommer ta spets och släpper sedan till stallkamraten nr 6 som inte är helt oäven. Inte säkert att den duger till seger här men luktar strul för 1:an.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 21:26   #140

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Konstigt med tanke på att 2:an kommer ta spets och släpper sedan till stallkamraten nr 6 som inte är helt oäven. Inte säkert att den duger till seger här men luktar strul för 1:an.
Kommer Valley Streamline till spets så är det klart! Den förlorar aldrig därifrån...kan vara en chansspik för dom som spelar små system
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 21:28   #141

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Kommer Valley Streamline till spets så är det klart! Den förlorar aldrig därifrån...kan vara en chansspik för dom som spelar små system
Ingen plockar en längd på Hanna i starten, och det vore väl urbota korkat om hon släpper till nån annan än gubben? Så resonerar jag iaf
Gammal 2015-08-07, 21:28   #142

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Om Ulf leder med 3 släpper han självfallet till stallkamraten 2. 1 får harva i dödens. Därifrån slår han ALDRIG 2. Sannolikt bäddar ett sådant löpningsförlopp för att 2 vinner före orutinerade stallkamraten 3 och 1 trea.
Blir nog som du säger. Tycker bara att det känns "lättare" om dom "låser" loppet. 1:an lär ju aldrig försöka i tredjespår då? Iof står det väl ändå mellan dessa tre, så blir det inte galopp på någon av dessa så är ju topp-3 givet.

Kanske ändå bäst att vänta till värmningsintryck. Undrar om Öystein planerar några "sista-minuten" ändringar på sina hästar likt den på Patsi...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 21:33   #143

Sharp$: 4507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Undrar om Öystein planerar några "sista-minuten" ändringar på sina hästar likt den på Patsi...

Jag tror inte han vill riskera nåt. Hästen har ju gått klockrent nu, och varför chansa? Däremot är det nog en del andra mindre betrodda ekipage som rycker skorna, kör med en naken kusk för att få ner vikten osv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2), parsalian (+1)
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 21:37   #144

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Jag tror inte han vill riskera nåt. Hästen har ju gått klockrent nu, och varför chansa? Däremot är det nog en del andra mindre betrodda ekipage som rycker skorna, kör med en naken kusk för att få ner vikten osv
Haha!

Tror att 9 Sigmunn ska tävla barfota runt om och med jänkarvagn. Vet inte om den är tillräckligt bra (tänker främst på kusken) för att vinna, men kan iaf vara intressant som tvillingobjekt...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 21:49   #145
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Nu kom jag på lösningen. Genialisk? eller? Efter senaste info jag fått!

avd 1
vågar inte spika Montdore, men dubblar systemen med 2 Bandit Hornline. Janne är bland de startsnabbaste kuskarna och får troligen bra läge direkt, kanske till och med spets? Känns tryggt.

Sedan har jag en av två
2 part nan Angelen och 1 Nadal Broline

4592 rader (har 4600 i mitt bolag)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 22:55   #146

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4784
Standard

Kom du på lösningen i sömnen din pensionär +.max 6 rätt säger jag
barkman (+25)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 23:09   #147

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Det var ett genomtänkt svar....Du uppfyller nog inte åldersgränsen här själv

jag trodde vi pratade trav utan förutfattade meningar
bokis29 (+5), spiifii (+5)
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 23:09   #148

Manprinsens avatar

Standard

Ta ert tjafs privat istället. Så jävla trist när det ska bli personlig byktvätt i varenda tråd.
abstruse (+5), hugotheboss (+5), Torstens (+5), Frasse77 (+5), Isaksson (+5)
Gammal 2015-08-07, 23:52   #149
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ta ert tjafs privat istället. Så jävla trist när det ska bli personlig byktvätt i varenda tråd.
Blanda inte in mig är du snäll! Så fort jag flyttar hem från sommarstugan ska jag sätta mina planer i verket. Bedrövligt att admin inte besvarar mina mejl. Finns det över huvud taget nån som har ansvar här på sidan?
bokis29 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-08, 01:25   #150

Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jepp, vilka race dom har fått ihop. Ruggigt intressanta lopp. Visserligen någon gigantisk favorit men det behövs alltid. Omgången är perfekt för system med utgångshästar tycker jag
Förstår ärligt talat inte att de här loppen är så mycket att hetsa upp sig över,
rena Norrlandsmästerskapet som det brukar vara när det är V75 norr om Dalälven. Förvisso har Reijo skickat upp några pållar, likaså Redén och sen har Hultman nån med, men för övrigt är det väl tämligen avslaget tycker jag.
Förutom Bergharn och Ulf Ohlsson är det ju även B-laget vad det gäller kuskar.
Därmed inte sagt att det inte kan vara intressant spelmässigt, sportsligt håller dock kvalitén samma mediokra klass som vanligt när det vankas V75 på norrlandsbanorna.
tomtom2 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td