Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-06, 20:13   #61

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Han är stark som brännevin, Redén aldrig tränat en starkare häst än Sorbet.
Han tål dödens i detta gäng och vunnit 3 ggr på distansen, men självklart matchats på längre distanser. Snart ska formen vara toppad på han.
Inte konstigt alls. Reden har ju aldrig haft en stark häst i träning. I alla fall inte vad jag kan komma på..... eller ?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 20:14   #62

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Mel Odin ska gå med skor på lördag. Det är ett klart minus.

Mest intressant utrustningsmässigt i den tidiga infon som kom ut under kvällen på Båths hemsida:

"Conlight Ås: (Lopp 12) Fick ett snällt lopp senast och kändes klart bra då han skar mållinjen med krafter sparade. Loppet ska ha gjort honom gott och jag räknar med en bra insats här. Han kommer att gå barfota runt om för första gången och det är alltid intressant att se vad det får för effekt."

Mest negativt: Vädret på lördag. Inte då att det ska bli dåligt, utan det ska bli högsommarvärme igen. I Skåne upp mot 30 grader. Atg kör med den gamla starttiden en vecka till och det kommer sannolikt vara negativt för omsättningen för med sådant väder väljer många utomhusaktiviteter lördag eftermiddag framför att sitta framför datorn eller tvn och kolla trav.

Men nästa lördag är det äntligen tid för V75 start först kl 16.20.
Du har tydligen inget annat liv på lördag em och kvällarna. Hur bra är det att man konkurrerar med PL som startar 16.00?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5)
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 20:18   #63

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Du har tydligen inget annat liv på lördag em och kvällarna. Hur bra är det att man konkurrerar med PL som startar 16.00?
18:30 hade varit en drömtid för V75-1
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 20:21   #64

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag brukar räkna med 06 sek/20 m tillägg. Men man kan inte enbart räkna på gamla tider. Det är så många faktorer som spelar in i trav, och det är inte alls säkert att det kommer att gå så fort på lördag. Form, vem som går felfritt, störningar, positioner etc. Allt spelar in. Det här är för mig ett garderingslopp. Sedan så får jag se hur många streck jag tror att jag klarar mig på.
När det gäller volt och tillägg så gäller följande ju fortare det går desåå mindre är tillägget till mellan volterna och givetvis vice versa ju långsammare destå mer blir det mellan volterna för att gå "lika".

Man kan ha en finger regel varmblod 0,7 per 20m kallblod 0,8 per tillägg. Vid 2140.

Ju längre distans desto mindre krävs det och givetvis vice versa.

0,6 som du säger har man typ vid 2640v och temp 1,17/1,18
Gammal 2015-08-06, 20:27   #65

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Inte konstigt alls. Reden har ju aldrig haft en stark häst i träning. I alla fall inte vad jag kan komma på..... eller ?
Jo då, tränar starkt gör flera Call Me Keeper, där har du en stark mördarkross som även visar det i lopp.

En rackare som tränar som en demon men aldrig får ut det i lopp, till stallets stora frustration är dagens Issaquah Sund. En av dom han haft störst förhoppningar på i kullen, men bara pannkaka av allt i loppen. Han har aldrig fattat vad det går ut på, få se om polletten trillar ned nån gång..
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 21:00   #66

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Formen bör snart finnas där om han skall ha med stortravet att göra. Tror att de kommer köras som ett snabbintervall för att få upp lite fart. Styrkan finns men kanske inte snabbheten. Skall han krossa den här behöver han både vara stark och snabb. Heja. Jag spikar också . Montdore vinner utan gunga det vet alla. Möter inte mycket. Inte Nahar heller. En dålig Nahar skall sänka de här lössen med vänstern. Blir nog 3 spikar för mig på Lördag.
Men lite kul att Västerbo fantast som hade lekstuga med nahar senast inte ens är hälften så mycket spelad

Senast redigerad av draken den 2015-08-06 klockan 21:06.
draken är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 21:16   #67

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Björn vet jag inte vill åka så lång. Örjan är i USA. Det är många bra stall som avstår att skicka hästar så långt norr ut. Därav blir loppen väldigt ojämna då då vi har 1-4 "klara" hästar. Oftast vinner någon av dessa. Dvs låg utdelning på 7 rätt är ingen hög oddsare. Detta är sett över en längre tid, det är ju inget som säger att det skräller, men sannolikheten är lägre jämfört om loppen hade varit jämnare mellan 1:a och sista rankade.
Har du någon rolig idé utanför storfavoriterna?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 21:19   #68

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
OJ, ska dom slå Nuncios svenska rekord för 4 åriga utländska hingstar och valacker, från igår på 1.11.3?
Ja du verkar ju tro att Sorbet ska göra det eftersom Nadal går under 12 iaf.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 21:26   #69

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte kollat nånting på spetsstrid och liknande men håller det som väldigt långsökt att Sorbet ska plocka ner Nadal Broline om det är det ni dividerar om.

Dessutom med Reden själv, njä.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 21:30   #70

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Har du någon rolig idé utanför storfavoriterna?
Börjar djupplugga imorgon. Spelvärdet får man ju inte förrän fredagstjänsterna har sagt sitt. Dessa kan ju förstör många spelvärda hästar samtidigt som det ger fördel för hästar som de har missbedömt.

Skrällar under 10% just nu som jag tror kan vara något är 7 OP.s Flirt (8,7%) kommer att gå barfota och är snabb ut.

2 Solbackens Pilen (3,6%) i avd 5 som får en special sko bak som enligt Robert S skall göra den 30 meter bättre. Roligt på en låg procentare, men man ser ju gärna att den håller sig i trav lite oftare

Som sagt, ingen djupare analys ännu.
Gammal 2015-08-06, 22:43   #71

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Ja du verkar ju tro att Sorbet ska göra det eftersom Nadal går under 12 iaf.
Du som snackar om en låg 1.11 tid :P
Men visst kanske Nadal rekordsänker sitt bästa med en sekund, du verkar tro det.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 23:38   #72

Standard

Citat:
Börjar djupplugga imorgon. Spelvärdet får man ju inte förrän fredagstjänsterna har sagt sitt. Dessa kan ju förstör många spelvärda hästar samtidigt som det ger fördel för hästar som de har missbedömt.

Skrällar under 10% just nu som jag tror kan vara något är 7 OP.s Flirt (8,7%) kommer att gå barfota och är snabb ut.

2 Solbackens Pilen (3,6%) i avd 5 som får en special sko bak som enligt Robert S skall göra den 30 meter bättre. Roligt på en låg procentare, men man ser ju gärna att den håller sig i trav lite oftare

Som sagt, ingen djupare analys ännu.
Det är ju mycket galopper på 2 Solbacka Pilen. Men han vann, när han gick felfritt. Han har vunnit fyra gånger i år. Felfritt och en 26-tid vinner han. Den streckar jag. Tack och sharps får du på lördag om........
Gammal 2015-08-06, 23:46   #73

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Tveksam

Citat:
2 Solbackens Pilen (3,6%) i avd 5 som får en special skobak som enligt Robert S skall göra den 30 meter bättre. Roligt på en låg procentare, men man ser ju gärna att den håller sig i trav lite oftare
Jag är lite tveksam.

Mvh Uffe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LeBanner (+2)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 23:49   #74

Standard

Ni fattar väl att 1 Nadal Broline är stenklar i sista. Reijo konfident. Dagens största streckfavorit - men va f-n - vinner den så var det onödigt att gardera.
Gammal 2015-08-06, 23:50   #75

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Jag är lite tveksam.

Mvh Uffe
Något annat skäl än att den ofta hoppar?
Svara

td