Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-06, 23:51   #76

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det är ju mycket galopper på 2 Solbacka Pilen. Men han vann, när han gick felfritt. Han har vunnit fyra gånger i år. Felfritt och en 26-tid vinner han. Den streckar jag. Tack och sharps får du på lördag om........
Jo Robert S säger att "går han bara felfritt så tror jag han skall gå 25,5-26,0".

Med specialskon bak som han kommer gå säger han "som jag tror kommer passa honom perfekr och att han kan bli 30 meter bättre med dom". Min understrykning i citatet.

Många om och men. Men som sagt kul på en låg oddsare. Guldtäcket vinner dock historisk från bakre volter så det talar emot. Men hästar fattar väl inte statistik
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-06, 23:54   #77

Standard

Citat:
Ni fattar väl att 1 Nadal Broline är stenklar i sista. Reijo konfident. Dagens största streckfavorit - men va f-n - vinner den så var det onödigt att gardera.
Stenklar? Då tycker jag du skall sälja allt du har, låna max på banken och låna från dina vänner och satsa dessa pengar..
Gammal 2015-08-06, 23:56   #78

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Jag är lite tveksam.

Mvh Uffe
Vem är inte tveksam, den står ju bara i knappt 4%. Det är ju inget man spikar på ett 50 tusen system precis. Nu var dock fråga om lite kantbollar.
Gammal 2015-08-06, 23:58   #79

Manprinsens avatar

Sharp$: 2365
Standard

Ska bli intressant att se duellen mellan filmstjärnan Månprinsen och den norska åsnehybriden Lannem Silje. Tyvärr tror jag det är kört, men jag är så nöjd med att vi har den snyggaste hästen på svenska sidan.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 00:00   #80

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Jo Robert S säger att "går han bara felfritt så tror jag han skall gå 25,5-26,0".

Med specialskon bak som han kommer gå säger han "som jag tror kommer passa honom perfekr och att han kan bli 30 meter bättre med dom". Min understrykning i citatet.

Många om och men. Men som sagt kul på en låg oddsare. Guldtäcket vinner dock historisk från bakre volter så det talar emot. Men hästar fattar väl inte statistik
Rätt - hästarna är dåliga på statistik. men K-G Holgersson har sagt till mig, att de känner igen konkurrenterna och vet vilka de kan slå. Felfritt slår Solbacka Pilen det här gänget. Skoglund är en bra skrällkusk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 00:02   #81

Standard

Citat:
Stenklar? Då tycker jag du skall sälja allt du har, låna max på banken och låna från dina vänner och satsa dessa pengar..
Jag behöver inte låna. men kommer att spika. Tråkigt odds - men han vinner.
zabatsu (+5)
Gammal 2015-08-07, 00:02   #82

Manprinsens avatar

Standard

Bosse Eklöf sa att hästarna på start behöver rekordsänka med ca 2 sekunder för att hålla undan för Mel Odin & Co. Inte helt enkelt.
Gammal 2015-08-07, 00:08   #83

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Bosse Eklöf sa att hästarna på start behöver rekordsänka med ca 2 sekunder för att hålla undan för Mel Odin & Co. Inte helt enkelt.
Jo, det är ju just det Robert S säger att han kan göra "OM".

Men 2140 har vunnit 3/37 gånger, nä kan ju inte rapa upp allt, kollar själva http://www.qhurth.com/trav/lopp/guldtacke.htm
Gammal 2015-08-07, 00:10   #84

Standard

Citat:
Jag behöver inte låna. men kommer att spika. Tråkigt odds - men han vinner.
Bästa chansen i omgången är den. Men stenklar? Det är ju inte ens en häst som är ensam då den kan bli diskad.
Gammal 2015-08-07, 00:11   #85

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Jo, det är ju just det Robert S säger att han kan göra "OM".

Men 2140 har vunnit 3/37 gånger, nä kan ju inte rapa upp allt, kollar själva http://www.qhurth.com/trav/lopp/guldtacke.htm
Jag tror Mel Odin rundar alla lätt här. Eklöf själv vann ju från 120m tillägg en gång i tiden med Nordgubben, säger ganska mycket
Gammal 2015-08-07, 00:13   #86

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Hur fort kan Mel Odin? Om han går 22 - betänk att han ska runda 14 hästar i spåren - räcker det med att någon i startvolten går 25,5 för att vinna. Jag tror inte Bosse Eklöf var klassens ljus i matte.
Gammal 2015-08-07, 00:20   #87

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Hur fort kan Mel Odin? Om han går 22 - betänk att han ska runda 14 hästar i spåren - räcker det med att någon i startvolten går 25,5 för att vinna. Jag tror inte Bosse Eklöf var klassens ljus i matte.
Ingen matematiker, men han är rätt vass på kallblod. Säg att 3-4 galopperar bort sig ganska snabbt vilket brukar vara kutym i dessa lopp. Då är det 10 kvar att runda på 2 varv och det skiljer mellan 5-7 sekunder mellan Mel Odin och dom på start. Sen tror jag endast det är Kontio och Jansson av kuskarna på start som är nog vassa på tempobedömning för att kunna vinna med så mycket sämre häst, men det lär inte gå ändå med dom kusarna. Jansson upp bakom Solbacka så hade det kanske kunnat gå med maxklaff.
SO (+2)
Gammal 2015-08-07, 00:25   #88

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Jag tycker 5 Sagi Järven är minst lika intressant som 2 Solbacka Pilen i avd 5. De 26,9 han gjorde på 2180m på Bollnäs, som 2:a, är helt ok, nu med 40 m kortare. Stor galopprisk så klart. Fast de som vunnit från främre volten är få och då på riktigt usla tider, tror mest på 10,12,15 egentligen, som de flesta andra typ.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-07, 00:25   #89

Standard

Citat:
Bästa chansen i omgången är den. Men stenklar? Det är ju inte ens en häst som är ensam då den kan bli diskad.
Nadal Broline har aldrig hoppat eller blivit diskad i hela sitt liv. Han har vunnit 9 av sina 13 starter. Han är lika stenklar som Nuncio var på V86 i onsdags. Men jag tycker det är bra, om många försöker sänka favoriten och streckar några andra. På min lapp blir han spik.
Gammal 2015-08-07, 00:30   #90

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Nadal Broline har aldrig hoppat eller blivit diskad i hela sitt liv. Han har vunnit 9 av sina 13 starter. Han är lika stenklar som Nuncio var på V86 i onsdags. Men jag tycker det är bra, om många försöker sänka favoriten och streckar några andra. På min lapp blir han spik.
Instämmer....hittar ingen bättre i alla fall!

td