|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Men i sista, kan uffe svara ledningen. Jag är inne på att han inte kan det och kommer därför gardera. Både bison fromento och zenit aviserat laddning.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Går startvolten 1,26 så räcker det att Mel Odin tangerar sitt rekord över medel volt på 22,9. Det gick han på en snabb sommarbana i Gävle (Gävle är alltid snabb sommartid) maj 2013.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Oj vad illa skrivet det där var. Ska givetvis vara lite frågetecken och grejer där. Men ni förstår säkert.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Klarar han av att tamgera rekordet med skor på är ju frågan. Jag kommer låsa det loppet med åskjappen och cali maks.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Vilken av de tre första norska 3-åriga kallbloden kan man spika i V75-2? Eller måste man ta med alla tre?
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Ni behöver inte oroa er, det är bara galopp emot Nadal Broline, spelar i en helt annan liga än övriga i detta loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Nej exakt, därför är den klart motiverad enligt mig på 65%. Motbuden om man nu ska gardera är 2,3,7 främst. Speed Delicious och Sorbet är enligt mig främst stayerhästar och kommer inte hinna med här. Men mycket talar för att jag spikar, problemet blir bara att man måste fälla Montdore för spikar man båda dessa så har man ju gett upp utdelningen på förhand.
Inte lätt att fälla Montdore dock men håller NB som säkrare spik. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Citat:
Bästa tiden från 2140 har skrällen BW Gulliver 2010. 1.28.0 !!!! En annan intressant sak är att tidigare startade man ofta från 2240 2260 2280 Idag är Mel Odin ensam från 2220 och upploppet är lite längre. Jag blir mer och mer tveksam att startfållan ska hinna undan. Hur ska Robert Skoglund kunna pricka 26.0?? Utan draghjälp. Robert är duktig kallblodskusk men det är så mycket som ska stämma, samt att det måste misstämma för alla tilläggshästarna. Kör Robert lite för fort blir det långt upplopp och dom käkar upp honom. Kör han för sakta talar tilläggshästarnas hårdhet och bättre speed sitt tydliga språk. Vem är speedigast kan man fråga sig?, Undrar om det ändå inte är TITAN TABAC som dessutom har riktigt vass kuskförstärkning i Uffe Eriksson 14-15-12 gör upp om det är mitt stalltips JUST NU Dessutom hade jag nog rätt om vädret, Har tittat på alla närliggande platser och visst ska det bli regn, mycket regn, mitt på lördagen. Detta kanske är ett plus för hårdingarna där bak? Nyland,Bollstabruk,Kramfors, alla närliggande platser samma usla prognos Nog svamlat |
||
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
SO skall bli skurar enligt klart.se. Så det behöver inte bli så mkt regn om något alls. Jag litar inte på Yr.no längre. Enligt statistik så har klart.se haft % mässigt mest rätt vad gäller väderprognoser i år. Vi hoppas på regnfritt.
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
2015 72 1-6-2 segerprocent 1 % 2014 98 1-2-4 segerprocent 1 % 2013 78 0-4-6 segerprocent 0 % Nu dessutom V75-debut mot mer rutinerade kuskar än på hemmabanan Romme och Rättvik. Schas för mig. |
||
|
|
|
|
|
|