|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Han har "råd" att vinna imorgon, vara 2:a-3:a efter Nimbus CD/Oliver Kronos i finalen för att få göra en start till i Silver samt vara klar för nästa Silverfinal. Finns en liten galopprisk plus risk för tappstart, han får inte ha en lite sämre dag för att vinna. Jag garderar nog med 2,7,8 till att börja med.
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
0,8 sek på första volten till andra (pga startögonblicket), sen räknar man 0,6 per övriga volter då de har farten uppe. Start volt bästa tid 1,25,9 Sagi Järven med galopp volt 2 måste gå 1,25,1 el. bättre volt 3 måste gå 1,24,5 el. bättre volt 4 måste gå 1,23,9 el. bättre (Mel Odin har gått 1,22,9 tidigare i livet,går mest auto på bra banor). |
||
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
Litar inte helt på Bergh men han sa minst skor bak har jag för mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Bergh tror mest på 2 Part Nan Angelen i avd 6 av sina starter på V75, sedan 4 Nahar avd 3 som han säger att man rycker skorna på samt evt skygglappar första gången i år.
I avd 1 blir det öppet huvudlag på 2 Bandit Hornline, halvstängt senast. 4 Montdore i samma avdelning får evt skor bak med tanke på finalerna. Sedan ska man lita på vad Bergh säger men det är ju upp till var och en.
|
|
|
|
#127 |
|
Finns det några norska tips gällande kallblodsloppet avd 2? Skulle vara fint att kunna spika sig ur det och jag tror dom har bättre koll på sina.
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#129 |
|
2:an sägs ju vara bäst, men svårt att bortse från kuskpluset på 3:an. Uffe vinner ju i regel så fort han sätter sig bakom ett kallblod, och denna gång en norsk maskin istället för en svensk lus dessutom.
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Har räknat på 24 för Mel Odin.
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
Geir Flåten har specialtränat 1 Galileo för att få upp startsnabbheten. Flåten är övertygad om att detta lopp avgörs i starten. Han hoppas hålla värste konkurrenten 2 utanför sig i dödens. Tjomsland tränar både 2 och 3. Få personer har uppfattat att de har samma ägare. Självfallet blir det fråga om stallkörning. Tjomsland öppnar i dagarna ett stall i Sverige - Njurunda. Hans bästa PR blir att vinna kriteriet. Han kör naturligtvis bästa hästen själv. Jag spikar sannolikt 2 Tangen Piril imorgon. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10) |
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Om det är som du säger. Blir det inte bättre om Ohlsson i sådana fall kör i spets och får Öysteins häst utvändigt? Då "låser" dom loppet? Annars kommer väl 1:an utvändigt?
|
|
|
|
|
|
|
|