|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Titta på fan! Nu har jag hittat en spik emot omgångens största favorit igen - Sorbet !! Vinnaren av Derbyt sen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
ajajaj, yr.no säger att det bli mycket regn på Dannero mellan 1200-1400 på lördag, men 22 grader och sol INNAN regnet
ojdå, måste ha tittat på fel Nyland. Verkar finnas hur många som helst. sorry Senast redigerad av SO den 2015-08-06 klockan 17:19. Anledning: fel uppgift |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tittade på yr nu, inget regn vad jag kan se.
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Nog för att du är ett stort fan av allt Redén rör vid, men Sorbet lär få harva i dödens och dessutom fel distans och tränarkörd. Den ska inte ens vara andrahandsfavorit här... |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Han tål dödens i detta gäng och vunnit 3 ggr på distansen, men självklart matchats på längre distanser. Snart ska formen vara toppad på han. |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Cali Maks lär väl bli tredjehandare. Tror det är ett riktigt bra spel till helgen. Drog fram Titan för två starter sedan, förlorade med nos efter att ha gått i dödens. Senast två bakom tekno odin, inte mycket att säga där. Slog dock hulte Magnus den starten.
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Tycker det är svårt att hitta spikar...eller om det är lätt att hitta negativt på alla de som är streckfavoriter i respektive lopp än så länge.
|
|
|
|
#60 |
|
Björn vet jag inte vill åka så lång. Örjan är i USA. Det är många bra stall som avstår att skicka hästar så långt norr ut. Därav blir loppen väldigt ojämna då då vi har 1-4 "klara" hästar. Oftast vinner någon av dessa. Dvs låg utdelning på 7 rätt är ingen hög oddsare. Detta är sett över en längre tid, det är ju inget som säger att det skräller, men sannolikheten är lägre jämfört om loppen hade varit jämnare mellan 1:a och sista rankade.
|
|
|
|
|
|
|
|