|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Inte konstigt alls. Reden har ju aldrig haft en stark häst i träning. I alla fall inte vad jag kan komma på..... eller ?
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Man kan ha en finger regel varmblod 0,7 per 20m kallblod 0,8 per tillägg. Vid 2140. Ju längre distans desto mindre krävs det och givetvis vice versa. 0,6 som du säger har man typ vid 2640v och temp 1,17/1,18 |
||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Call Me Keeper, där har du en stark mördarkross som även visar det i lopp.En rackare som tränar som en demon men aldrig får ut det i lopp, till stallets stora frustration är dagens Issaquah Sund. En av dom han haft störst förhoppningar på i kullen, men bara pannkaka av allt i loppen. Han har aldrig fattat vad det går ut på, få se om polletten trillar ned nån gång.. |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Formen bör snart finnas där om han skall ha med stortravet att göra. Tror att de kommer köras som ett snabbintervall för att få upp lite fart. Styrkan finns men kanske inte snabbheten. Skall han krossa den här behöver han både vara stark och snabb. Heja. Jag spikar också . Montdore vinner utan gunga det vet alla. Möter inte mycket. Inte Nahar heller. En dålig Nahar skall sänka de här lössen med vänstern. Blir nog 3 spikar för mig på Lördag.
Men lite kul att Västerbo fantast som hade lekstuga med nahar senast inte ens är hälften så mycket spelad Senast redigerad av draken den 2015-08-06 klockan 21:06. |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Inte kollat nånting på spetsstrid och liknande men håller det som väldigt långsökt att Sorbet ska plocka ner Nadal Broline om det är det ni dividerar om.
Dessutom med Reden själv, njä. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Börjar djupplugga imorgon. Spelvärdet får man ju inte förrän fredagstjänsterna har sagt sitt. Dessa kan ju förstör många spelvärda hästar samtidigt som det ger fördel för hästar som de har missbedömt.
Skrällar under 10% just nu som jag tror kan vara något är 7 OP.s Flirt (8,7%) kommer att gå barfota och är snabb ut. 2 Solbackens Pilen (3,6%) i avd 5 som får en special sko bak som enligt Robert S skall göra den 30 meter bättre. Roligt på en låg procentare, men man ser ju gärna att den håller sig i trav lite oftare ![]() Som sagt, ingen djupare analys ännu. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#73 | |
TveksamCitat:
Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LeBanner (+2) |
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ni fattar väl att 1 Nadal Broline är stenklar i sista. Reijo konfident. Dagens största streckfavorit - men va f-n - vinner den så var det onödigt att gardera.
|
|
|
|
|
|
|
|