Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-04, 21:48   #61

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

1297 på jägers ikväll, risk att årets sista "publikdag" är på Dannero till helgen, hoppas att jag har fel o så vi håller tummarna för Åbys Stora o Derbyt...men hursomhelst så måste man sätta sig ner och fundera på högre ort, att det sett ut som det gjort den här sommaren är inte en slump...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-04, 22:10   #62

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
1297 på jägers ikväll, risk att årets sista "publikdag" är på Dannero till helgen, hoppas att jag har fel o så vi håller tummarna för Åbys Stora o Derbyt...men hursomhelst så måste man sätta sig ner och fundera på högre ort, att det sett ut som det gjort den här sommaren är inte en slump...
Du glömmer den största travdagen i Norrland. Sundsvall Open Trot helgen, på lördagen, bör det väl komma fler än 1027 personer som var kvällens publiksiffra där. Ifjor redovisade dom 15731 åskådare i alla fall.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-04, 22:15   #63

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Ja just ja, den finns ju också kvar...dessvärre har jag litet hopp om att kriteriet ska bli någon publiksucce, men har gärna fel där också...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-04, 22:29   #64

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Du har helt rätt, fullständigt obegripligt hur Adrian bara kan va streckad på 4% mot det där gänget med blåbärslärlingar. Och mycket riktigt, även om han nog inte hade bästa hästen så körde han som ett proffs och lekte hem segern
Säg mig vem som hade bättre häst.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-04, 22:31   #65

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Säg mig vem som hade bättre häst.
Adrian körde inte bara hästen åt Takter. Såg att han också lånat hans jänkarvagn med dom gröna hjulen i det loppet. Aldrig sett någon annan än Takter själv i den tidigare.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td