|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Gävle 6 aug
Dagens bedövare redan i lopp 1
Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-08-06 Bana: Gävle, omg. 19 Lopp: 1 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 U-hästar: 6 Arrivederci Vadet gäller startnummer 11 x 10,00 kr Totalt: 110,00 kr Kvittonummer: 2F2E 9804 2E23 0010 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yxbackarteddy (+20) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ikväll blir det V64 på plats..... till Gävle och besöka vänner och ha det trevligt och förhoppningsvis göra lite pengar
Verkar som det blir bra väder.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Avd 1 och 2 verkar vara försökslopp! Be aware!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tycker Democrat är mest överspelad ikväll. Fick det hett om öronen sist, hoppas det sitter i fortfarande. Blir en helgardering i det loppet
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Democrat är väldigt startsnabb men knappast någon hjälte i slutstriderna nu för tiden. Möter egentligen inte mycket. Kommer inte spela idag men hade nog garderat democrat i dag trots skralt motstånd. Tyckte den var rent ut sagt var skitdålig sist. Vinner inte i dag om den är lika dålig men bör ju vinna ett sådant här lopp med ett halvt upplopp
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sitter hemma hos kompisen i gävle så nu blir det taxi till gävletravet
lämnade in en raket på åby med kompisen 200krLopp1 Plats 2=2,16 Lopp2 Vinnare 9=3,45 Lopp3Plats 9=7,97 Lopp4Plats 10!? kan som sagt ge bra om den sitter Men har ju hänt ett antal gånger förut att man åkt på sista hehe odds innan sista är 59,3 sååååååååååååå kööööööööööööööör
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Nu ska det ölas i mängder och liras.... slänger ut 4 som vinnare lopp 1 gävle sen spar jag på gottepåsen
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Spelar ni inte idag?
Provar denna V64: 1) 1,2,4,7,8,10 (typiskt garderingslopp) 2) 7 (Sören och stallet låter klara) 3) 1,2,3,5 (svårbedömd favorit - garderas) 4) 1,4,7 (skrik på 4) 5) 1,2,7,9 (vet inte varför TT drar fram 2) 6) 7 (rätt kusk, distans och motstånd - spikas) Kostar 288:-. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Haha! Jag glömde bort spelet! Hade liven på ljudlöst (läste lite nyheter medans jag väntade) så glömde att lämna in...
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
För Er som lirar V4, hörde lite saker från ATG-Live:
I 1:a var den norske tränaren relativt positiv gällande chanserna. Gjorde tydligen ett bra lopp senast och kusken som körde tyckte att den borde vinna nästa gång. Den är bäst i spets och väldigt startsnabb. Så dom tror på att formen är på väg uppåt. I andra var Henrik Svensson ganska positiv gällande 2:an som Kajsa ska köra. Är tydligen bäst i ledningen och hyfsat startsnabb. Har utvecklats bra och gör så fortfarande. I tredje skulle tydligen Redén göra lite ändringar på 10:an. För att få fart på hästen. Tycker att den här kapacitetsmässigt är bättre än den han kör (men denna visar inget i lopp, kanske ändringarna gör något. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+2) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Utrustningsändringar på Global Revolver i nästa avdelning:
Goggles och jordbländare istället för helstängt! Tyngre framskor... |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Queer Fish var lika bra som Sören sa innan. Otroligt bra trots förfärligt lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Leia Way är ett vidunder. Tvilling 2-3.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sååå jävla skönt att spiken på V4 sitter trots alla jävla nedlåtande ord.....Kanonfin värmning innan på demo också! T jansson kan inte vinna sen gammalt. Skåååål
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
8,11 får gärna vinna nästa.....tror hårt på 8an
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hästen var bara bäst... Demo asså... Men uffe gjorde nog halva segern oxå. Han körde perfekt. Förivra sig aldrig. Körde tillslut o lita på sin styrning.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Sen Uffe klart plus då T jansson sällan vinner lopp |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2015-08-06 Bana: Gävle, omg. 19 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2 Democrat 2 6, 7, 8, 11 3 7, 9 4 4, 7, 8 Vadet gäller startnummer 24 rader x 10 x 2,00 kr Totalt: 480,00 kr Kvittonummer: 2F2A DC06 0A41 0810 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vad säger ni om dubbeln? Bara att lira 9-7 till 5 ggr?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2521Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Skrällarna i dagens DD tycker jag är
8 Columbus sisu i första 15 piedemont i andra =) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Haha uffe... var de tvunget o köra så offensivt? Hellre gå sista varvet.. gick liteeee för tidigt... får ju gå de tuffast möjliga loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hade fått ryggar oxå om han gått tillslut..
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Uffestyrningen var kvällens bästa hahahah. eller förresten det var at vi lyckades plocka med D reden på systemet karl som inte kan köra häst! Hoppas han hörde våra skrik.......träna men kör fan inte sopa!!!! Skåååååååååååååååååååååååå åååååååååål tamifan
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Dött lopp fick man nöja sig med på DD, rejäl maxflyt hade han där Pettersson! En riktig proffskusk hade såklart styrt till vinst utan målfoto i det läget.
|
|
|
|
#31 |
|
Vinnarlir på 4 blir kvällens sista innan vi tydligen ska på Harrys 200pix KBK.... ingen tur på sen ikväll men en jävligt bra kväll
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kul med hemmaseger,men vad sysslade 7 med! Fullare än vad jag börjar bli! Sopa
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Fittufffeeeee jag hade 4-7 200 jävla kronor
Senast redigerad av shjuve9le den 2015-08-06 klockan 22:30. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hade ju vunnit med 50 meter utan galopp, det pep till direkt när bilen accade , vad var det ? Studion eller
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Man ska inte gnälla när man sätter den för bra pengar, men det vore ju fint att slippa det där målfotot och skippa det idiotiskt fega sista sekunden-beslutet att vikta på Titan Lavec istället för att lägga en rak kupong på 75kr/komb (även om det hade blivit favoritdubbel vore det ett dåligt spel att vikta på det sättet).
Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-08-06 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 435 Avd Ordinarie hästar 1 4, 7, 9 2 3, 4, 8, 13, 15 Vadet gäller startnummer 15 x 50,00 kr Totalt: 750,00 kr Kvittonummer: 4B2E 1080 66A5 0818 Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-08-06 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 435 Avd Ordinarie hästar 1 4, 7, 9 2 7 Titan Lavec Vadet gäller startnummer 3 x 200,00 kr Totalt: 600,00 kr Kvittonummer: A944 1020 82C1 0810
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Snyggt! Skulle vara kul att se innan loppen dock
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tjänsten fyllde 2 sexor på sitt matematiska ikväll!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tack. Både läste på och spelade väldigt tight inpå start idag så det fanns aldrig varken möjlighet eller tanke att skriva något.
Postande av vinster för postandets skull är jag ingen fan av heller. Hade heller inte gjort det nu om det inte var för att dela med mig av läxan att det är en dålig idé att vikta på favoriter när oddsen ser ut som de gjorde idag. Jag har ännu inte lärt mig det helt utan gör de här misstagen emellanåt.
|
|
|
|
#40 |
|
Att spela varje dag är ett misstag.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Det är helt enkelt olika från gång till gång, ibland blir det rätt när man väljer att lägga mer mot en man tror har bättre chans än övriga, och ibland fel. Man får ligga i och försöka bli bättre på att bedöma från gång till gång, personligen känner jag iallafall att jag blivit klart bättre på att vikta rätt även om man är långt ifrån klockren. Snygg DD förresten! Oflax med dött i första. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Beror på hur och vad du spelar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+100) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nej.... Att spela varje dag är ett misstag. Jag gör det själv. Spel är inte till för att folk ska vinna. Ingen spelare går vinnande ur det i längden. (Förutsatt att man inte vinner multum på lotto). Känner en spelare som vunnit miljoner på hästar, han har satt den största dubbeln i sverige sett till insats. Han är luspank nu i sina äldre dagar.
Att spela varje dag är ett beroende, även om nu spel är si och så, skall man rent taktiskt välja att avstå hästar fram tills v75an. Jag tror på att de lönar sig mest. Lägg allt krut där. Spelar för stora summor varje dag. Hade man sparat de o lagt det på 75an. Hade man varit framgångsrikare... men man är inte smartare än sitt dumma ego. Senast redigerad av Khiarshoor den 2015-08-07 klockan 11:17. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Allt handlar inte om V75 och streckspel. Ett vinnarspel om dagen är inte särskilt svårt att gå plus på, och kan vara mycket bättre än ett streckspel i veckan. ______________ Självklart finns det folk som är vinnande inom spel. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Finns inte en chans att någon spelare seriöst kan se alla lunchtrav, kvällstrav mm som spelmässigt intressanta. Det gör inte betaltjänsterna heller så klart men er affärsidé är ju inte riktigt den samma som spelarnas. Man säljer inga tips om man i marknadsföringen skriver typ "V75 med derbykval i kväll på Jägersro som vi tycker spelmässigt är helt ointressant, men köp tipsen nu"
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Tänkte ge dig poäng för det här även om du har fel i sak för grundinställningen är vettig och många borde ta till sig den...
Citat:
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Men om vi ska tillbaka till ämnet som diskuterades så går det väl en cirka 50 lopp per dag som man kan spela på med diverse olika spelformer. Givetvis kan en vinnande spelare hitta profitabla spel varje dag om man väljer att ha det fokuset att följa alla lopp slaviskt. Olika upplägg fungerar för olika människor. Det viktiga är att man hittar var man har sin edge och är självkritisk. För i sanningens namn är det väldigt få som är vinnande vare sig man spelar varje dag eller en gång i månaden. Senast redigerad av NicklasJ den 2015-08-08 klockan 01:32. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#52 |
|
Är nog den största klyschan i gamblingvärlden, "vinnande i längden"...
Jag har ännu inte sett någon som kan beskriva hur lång denna tidsperiod ska vara för att man ska kunna anse sig vinnande i längden ![]() 1 år, 10 år, 25 år eller tom 50 år?
|
|
|
|
|
|
|
|