|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Vinnarlir på 4 blir kvällens sista innan vi tydligen ska på Harrys 200pix KBK.... ingen tur på sen ikväll men en jävligt bra kväll
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kul med hemmaseger,men vad sysslade 7 med! Fullare än vad jag börjar bli! Sopa
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Fittufffeeeee jag hade 4-7 200 jävla kronor
Senast redigerad av shjuve9le den 2015-08-06 klockan 22:30. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hade ju vunnit med 50 meter utan galopp, det pep till direkt när bilen accade , vad var det ? Studion eller
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Man ska inte gnälla när man sätter den för bra pengar, men det vore ju fint att slippa det där målfotot och skippa det idiotiskt fega sista sekunden-beslutet att vikta på Titan Lavec istället för att lägga en rak kupong på 75kr/komb (även om det hade blivit favoritdubbel vore det ett dåligt spel att vikta på det sättet).
Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-08-06 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 435 Avd Ordinarie hästar 1 4, 7, 9 2 3, 4, 8, 13, 15 Vadet gäller startnummer 15 x 50,00 kr Totalt: 750,00 kr Kvittonummer: 4B2E 1080 66A5 0818 Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-08-06 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 435 Avd Ordinarie hästar 1 4, 7, 9 2 7 Titan Lavec Vadet gäller startnummer 3 x 200,00 kr Totalt: 600,00 kr Kvittonummer: A944 1020 82C1 0810
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Snyggt! Skulle vara kul att se innan loppen dock
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tjänsten fyllde 2 sexor på sitt matematiska ikväll!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tack. Både läste på och spelade väldigt tight inpå start idag så det fanns aldrig varken möjlighet eller tanke att skriva något.
Postande av vinster för postandets skull är jag ingen fan av heller. Hade heller inte gjort det nu om det inte var för att dela med mig av läxan att det är en dålig idé att vikta på favoriter när oddsen ser ut som de gjorde idag. Jag har ännu inte lärt mig det helt utan gör de här misstagen emellanåt.
|
|
|
|
#40 |
|
Att spela varje dag är ett misstag.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Det är helt enkelt olika från gång till gång, ibland blir det rätt när man väljer att lägga mer mot en man tror har bättre chans än övriga, och ibland fel. Man får ligga i och försöka bli bättre på att bedöma från gång till gång, personligen känner jag iallafall att jag blivit klart bättre på att vikta rätt även om man är långt ifrån klockren. Snygg DD förresten! Oflax med dött i första. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Beror på hur och vad du spelar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+100) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nej.... Att spela varje dag är ett misstag. Jag gör det själv. Spel är inte till för att folk ska vinna. Ingen spelare går vinnande ur det i längden. (Förutsatt att man inte vinner multum på lotto). Känner en spelare som vunnit miljoner på hästar, han har satt den största dubbeln i sverige sett till insats. Han är luspank nu i sina äldre dagar.
Att spela varje dag är ett beroende, även om nu spel är si och så, skall man rent taktiskt välja att avstå hästar fram tills v75an. Jag tror på att de lönar sig mest. Lägg allt krut där. Spelar för stora summor varje dag. Hade man sparat de o lagt det på 75an. Hade man varit framgångsrikare... men man är inte smartare än sitt dumma ego. Senast redigerad av Khiarshoor den 2015-08-07 klockan 11:17. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Allt handlar inte om V75 och streckspel. Ett vinnarspel om dagen är inte särskilt svårt att gå plus på, och kan vara mycket bättre än ett streckspel i veckan. ______________ Självklart finns det folk som är vinnande inom spel. |
||
|
|
|
|
|
|