|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Fan, Hatten av till Kihlström/Wahlmann.
Det trodde jag inte |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Det här väl ändå en mästerlig körning av Örjan!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
D One vann. Imponerande. Men man skulle kunnat lira den i USA spelpoolerna till ca 15 ggr.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dom körde det ju lite i halsen på gubben i lådan, 1.03 första quartern och sen "jämnt" 08-tempo...........
Grym jävla avslutning hon stod för, 1.09 efter att ha stått i karantän i xx antal veckor |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
I så fall kördes väl loppet lika mycket "i halsen" på Johnny Takter, vars häst inte stått i karantän. Men finessen gjorde Örjan i sista kurvan, när han lät D'One vila en bit in på upploppet innan han satte in avgörande slutstöten. Örjan insåg att storfavoriten kört i alldeles för högt tempo.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
ok, försök 1. Är det bara Takter öerallt eller kan Centurion AM blanda sig i?
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
I det första Hamboförsöket existerar inget förnuft hos mig - bara nationalistiska svenska känslor. Hoppas på Svanstedt. Sedan Johnny. Och därefter Pinkman och Jimmy.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Vi har världens bästa kuskar i Sverige.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Efterhandare så ni kan gunga in mig. Hämtade grabben från Maifs fotbollsläger.
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-08-08 Bana: Meadowlands, omg. 1 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9 2 1, 3, 6, 10 3 2 SOUTHWIND FRANK* 4 2, 3, 4, 9 5 6, 7 Vadet gäller startnummer 224 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 224,00 kr Kvittonummer: 8FA0 C60B 86E1 1111
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#43 |
|
Svanstedts styrning. 48.8 på US tote. Släpptes till 28 på UB, slash 12.5. I skrivande stund 5.2 på ATG.........
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vem väljer Gingras att köra i finalen? Pinkman är väl bäst. Men massor av PR om stoet Mission Brief vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag blev mest imponerad av MB som jag tror gick 9.2 och det helt okörd.
|
|
|
|