|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Lite Nuncio stuk då.
Väldigt fina hästar i kväll men hade blivit lite tråkigt i längden om alla lopp här hemma skulle körts på milebana i ett varv med autostart. Men dom kanske har andra lopp där också vanliga travdagar. |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det finns dubbelt så många banor där borta, en del 800m och andra 1000m så lite skiljer det i alla fall.
|
|
|
#63 |
|
Håller tummarna HÅRT för Takter x 2 och 1 The Bank! Vore gött!!
|
|
|
|
#65 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
|
|
|
#66 |
|
3-årige Pinkman har nu tjänat över 12 mkr. Synd att han är valack.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nej, jag ville ge det en chans, men jag kan inte ens med bästa vilja i världen hitta nåt intressant med amerikanskt trav. Det lämnar mig helt oberörd trots att jag har känt Takterbröderna sen de sprang på stallbacken på Mantorpstravet på 1970-talet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+10) |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Fast det har inte så mycket med travet att göra som att jag avskyr "saxbanor". Har jag damp någon kväll öppnar jag ytterligare en stream/bana annars är det gudomligt att ostört kunna fokusera på defilering o provstarter och slippa myriader av (odugliga med undantag av Widman) tipsnissar på ATG. |
||
|
|
|
|
|
|