Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-12, 22:49   #151

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Nästa omgång ska jag gå stenhårt på Goop om han har hyggliga spår. Han hade ju en rätt lång svacka i våras och nu när han är i stimmet igen så borde det hålla i sig ett tag. Framgång föder framgång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-12, 22:57   #152

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52686
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Nästa omgång ska jag gå stenhårt på Goop om han har hyggliga spår. Han hade ju en rätt lång svacka i våras och nu när han är i stimmet igen så borde det hålla i sig ett tag. Framgång föder framgång.
Det kan t.o.m. löna sig att gå stenhårt på Goop även om han har ohyggliga spår!
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-13, 02:43   #153

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 535
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Snyggt o kul att folk som redan har, skall få mera... sedan brukar ju storleken av ett system ha stor betydelse i trav. Nu verkar han ha lirat sjukt snyggt och inte överdrivet stort för att vara hans plånbok..

Sedan kan jag nästan sätta allt jag har på att han spikat bland annat eclipse boko som han äger?
Gissningsvis (för jag vet inte...) hade Huselius spelat med 2 spik och kanske 2 av 5 spikar upptill? Fanns det möjligen fler kuponger som åkte ned i källaren? Kanske lirade han för 20-25k?

Men jag lyfter på hatten och är lika imponerad av systemet. Mycket snyggt!
magicalrat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-13, 05:56   #154

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Samma visa varje gång.

"Bästa spelet"

"Gäller bara att hitta loppet det skräller i"

"Bra utdelning för att vara en så lätt omgång"

Inse fakta istället. Ni sätter här med 6-7 rätt varje vecka och tycker ni är så nära när ni i själva fallet är precis lika nära som resten av Sverige. V86 är inte lätt, det är åtta lopp och hur man än vrider och vänder på det så är det väldigt svårt att vara rätt på det i alla dessa åtta lopp.
Småspelare, eller skall vi kanske kalla det normalspelare, har svårt att hitta skrällar. När det som nu blev två skrällar var de flesta helt off. De tenderar också att spika favoriter. När det då blir som nu att endast en streckfavorit vinner har de flesta spikat bort sig. För V86 kräver 2-3 spikar för att man skall ha råd att lämna in det, och dessutom ha några fler streck i någon eller ett par avdelningar.

Jag tror många som idag spelar i flerpottsspelen med många avdelningar skulle få ett betydligt bättre netto om de istället satsade på V4 och V5 där system för 100-300kr har betydligt bättre slagkraft.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-13, 19:42   #155

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Bara fattiga människor borde få spela.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td