|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Haha va sjukt. Hade lås på 2 och 10 i andra avd. Sen ströks favoriten och blev tokspik på Cinnamon Prince som är en trevlig sak. Nu får man tänka om helt!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
För er som letar skrällar i avd 6 tycker jag 8 Mellby club är intressant, första bfro. och även 9 Baryton som satt kvar med rubbet senast, och näst sist spurtade enkelt till seger.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
kom hem nu och skulle lira en hundring på 12 evident ås till 40 ggr
trött, sliten och ser illa så det vart hundringen på 12 chicnato istället till 40 ggr... har dock lärt något genom åren - så det fick bli båda två..
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
6 Blue Star Champion trycker sig till spets och HOS fast invändigt!
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Det vidarbefordrar vi till HOS. Tjänar som utmärkt tändvätska
|
|
|
|
#21 |
|
Janes Hugo avd:7 får bli draget ikväll enorm senast efter galopp mot betydligt bättre hästar än idag 9%.. lycka till
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
De första loppen verkar lätta. Provar denna rad idag.
1) 13 (Peter U tror han vinner, följer honom och spikar) 2) 5 (den här hästen är mycket bättre än raden, Erik upp igen, bra chansspik) 3) 1,4,10 (positivt från Reijo på 4 - bra chans) 4) 1,2,3,6,8,9,10,12 (ston, sprint - gardera) 5) 2,3,9 (Stig H nöjd med favoriten men uselt bakspår) 6) 2,4,10 (10 bästa hästen från dåligt spår, vad kan 4 och 2) 7) 7,9 (favoriten 9 dåligt spår, 7 sett fin ut på sistone) 8) 5,11 (de två mest spelade brukar vinna detta stayerlopp) Kostar 216:-. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mina spikar ikväll: Elma Lane, Milton Siegel och Balfour!!! Tror alla är stenklara om kuskarna sköter sig!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jag singlar Elma Lane och Balfour. Finns några hästar som har riktigt bra chanser ikväll, men jag testar att gå emot ett par av dem för att få lite utdelning.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Varsågod! Hälsa att han är en riktig föredetting!!
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
![]() ![]() Näää! Dennis De Castella klar förstahäst men jag garderar....
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|