|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
för 57 minuter sedan
Reijo Liljendahl har flera spännande hästar på V86, mest tror han på Unique Julia i V86-4 trots det usla läget. Han håller henne högt! #v86 09:09 - 12 aug. 2015 ·
|
|
|
|
#32 |
|
Spikar Eclipse Boko, första jänkarbike, barfota runt om och Björn i sulkyn.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Citat:
|
|
|
|
|
#34 |
|
Man kan ju undra vad det är för jävla offer på tv12 som sköter tablån. Är det nödvändigt att sända "Bloopers" fram till 20:00 innan man kopplar på travet? Är det nån som skulle bli ledsen om dom skulle skippa skiten idag?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-08-12 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 60 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 13 Elma Lane* (3, 11) 2 4, 6, 8 (7, 9) 3 4 One Break Broline (1, 10) 4 1, 2 (9, 6) 5 9 Digger Lord (2, 5) 6 2 Dennis de Castella (10, 4) 7 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9 (10, 12) 8 14 Stricker (11, 5) Vadet gäller startnummer 42 rader x 10 x 0,25 kr Totalt: 100,50 kr Kvittonummer: 4D02 0414 C801 0058 |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Håller med dig 100%. Riktigt tråkigt, men har det inte med kontrakt eller något och göra att TV4 Sport ska ha första timmen?
|
|
|
|
#37 |
|
Horfitta, jag kände på mig att jag skulle ha tagit med Björn i första.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jag kunde ge mig fan på att jag skulle ha garderat första loppet istället för Order To Fly. Man väljer ett av loppen och det blir så klart fel.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
jag skiter i unterstier han bara vinner med skräll bara
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mr torsken PU är bara en idiot kör i dödens puffffffffff
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Björn tyckte att man skulle ha med den, men det är alltid svårt att räkna på såna här hästar. Speciellt när den inte såg märkvärdig ut i värmningen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Reffen nämnde något om startgalopp oxå (På goopens). Ingen skugga över elma lane. Fick fan tufft lopp. Strul i början. Ödsla mkt energi. Har en mupp o lus i ledningen som inte släpper. Sen var den inte riktigt så bra som alla ville få de o tro. Utan helt godkänd i de tuffa tempot
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Fattar inte att han vann trots gungan med den där. Var ju inte ett dugg märkvärdig häst.
Men det är ju som tidigare konstaterat mycket spelvärt att lira bra kuskar bakom mindre betrodda hästar. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
|
|
|