|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Samma visa varje gång.
"Bästa spelet" "Gäller bara att hitta loppet det skräller i" "Bra utdelning för att vara en så lätt omgång" Inse fakta istället. Ni sätter här med 6-7 rätt varje vecka och tycker ni är så nära när ni i själva fallet är precis lika nära som resten av Sverige. V86 är inte lätt, det är åtta lopp och hur man än vrider och vänder på det så är det väldigt svårt att vara rätt på det i alla dessa åtta lopp. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Citat:
Läs mer En besvikelsehäst som man trodde var en kanon, fick göra för mycket själv senast, är inte så tokig om han vaknar på rätt sida (men svårt ändå). Utrustning: skor, eventuellt skygglappar |
||
|
|
|
|
|
#139 |
|
Kristian Huselius satte 5st 8:or idag
6 321 575kr
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
Eventuellt skygglappar...Nja.Även om det stod 100% skygglappar så skulle jag inte ta den med men jag har sagt det förr - jag är inte lika bra på att bedöma såna saker som många andra här på Sharps. Fast ikväll var jag inte ensam om att inte ha med Örjan i sista. Klart att Huselius har råd med stora system och då platsar Örjan där. |
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
Men det var ett snyggt system, kan inte säga annat. 4 spikar!
Flerbongen på det var ju bara sexigt spel helt enkelt. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Minna! Kan du lägga ut vinstlistan! Please!
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
Tack elwiz!!! Här har vi alltså en välkänd hästägare och som synes även en initierad travmänniska - till skillnad från Robin H. och andra lallare som befolkar TV-studion. En sak sticker tydligt i ögonen: vem Huselius tycker är Sveriges bästa kusk!!! Tre Goop-spikar som går in. Say no more!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Snyggt o kul att folk som redan har, skall få mera... sedan brukar ju storleken av ett system ha stor betydelse i trav. Nu verkar han ha lirat sjukt snyggt och inte överdrivet stort för att vara hans plånbok..
Sedan kan jag nästan sätta allt jag har på att han spikat bland annat eclipse boko som han äger? |
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Citat:
Det gäller att gilla läget. En rolig detalj i Huselius´ tips är att han är ekonomisk sinnad och betalar till synes inte en enda krona i onödan.Fast han har råd att tippa för tusentals kronor och hade alla startande hästar med i avd.2 och 4 så tog han med 14 av 15 hästar i sista och utelämnade Kaj Widells styrning! |
||
|
|
|
|
|
|