|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
1,2,4 då har man täckt upp med världens 3 bästa kuskar. Har svårt att se nån annan blanda sig i det, förutom Johnny men det är fel distans och hopplöst läge.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
Sen finns det en häst trots kusk och startspår som är roligt. Cool Keeper... Edit: Lade märke till att Ringostarr Treb ska gå med optimal balans denna gång. Inte den bästa kusken men hästen har bra tider i kroppen... Senast redigerad av Chiron den 2015-08-19 klockan 18:13. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bättre att inte spela V75 då. Favoritflerbongar på streckspel med flera vinstpooler där man inte bara kan spela i allarättspoolen gör att man har alla odds emot sig att lyckas.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strappa71 (+22) |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
v75-4) 9 Tied Together brfro ffg....... kom ihåg nu att Minna varnade för den tidigare.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jag spikar Nuncio, Your Highness och Nappa Scar. Kunde tänka mig att singla Creatine istället för någon av Y.H. eller N.S., men garderar med tanke på läget.
Nu ska jag bara ha in spiken på Warrawee Perseus på V4:an. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Varnar för Talk the talk och Coco De Vie i sista
4,9,10 4,6,9,13 Youana 1,2,3,5,9,12 Nuncio 1,2,4 1,4,7 Magkänslan är bra, har skitit i att läsa experttips och gått på känsla. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Trist att W.P. skulle få så hårt lopp att han tröttnade sista biten in mot mål.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Plockar Your Highness ner Youana utvändigt? Tveksamt
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Haha Stig H är fortfarande kung, skulle säkert klara sig bra mot dagens kuskmotstånd också.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Alltid lika kul att se Stig H. i jollen. Men man märker att han legat av sig. Förr om åren satt han antingen i spets eller andra utvändigt.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Pensionärerna låg inte på latsidan iaf. Fullt ös. Kul
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Helt okej start. Ödsla två streck (9-10) ville spika lover face. Klart bästa kusken o hästen. Totalt överlägsen häst i fältet. Men sett sådär ut på sistonde. Alltid enkelt o säga i efterhand självklart..
|
|
|
|
|
|
|
|